Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#3561Reklamace tovaru - televize

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2014, před 11 lety

Dušan Pančura

Znění stížnosti

Zakoupil jsem Televizi Sencor dne 6.6.2014. 21.1 jsem byl reklamovat protože nejde zapnout. Řekli mi že se bude reklamovat. čekací doba až 30 dnu . Mam nárok na výměnu tovaru, resp. peněz anebo musím čekat do 30 dnů


Požadované řešení

výměna tovaru resp. vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 09:32, před 11 lety

Jedná se o nesplněnou jakost při převzetí. Spotřebitel má primárně právo na opravu, lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu. Dále může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, týka-li se vada pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti. Není-li žádný ze způsobů možný, lze od smlouvy odstoupit. I v tomto případě se ale jedná o reklamační řízení a prodávající má právo oprávněnost reklamace posoudit. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Nárok spotřebitele by měl být uvedený v reklamačním protokolu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2014 18:48, před 10 lety

Dobrý den,
v první řadě mi dovolte poděkovat zákaznici za nákup u společnosti Planeo, a ubezpečit všechny zákazníky, že reklamace řešíme vždy v souladu s platným občanským zákoníkem. Společnost Planeo, jako ryze Český podnikatelský subjekt vždy dbala a dbá na komfortní a zákaznicky přátelské řešení reklamací, kdy v maximální míře využíváme meze jmenovaného zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele právě v prospěch našich zákazníků. Bohužel jsou situace, kdy nelze vyhovět, nicméně bez bližší specifikace nejsem schopen přezkoumat podrobně celý případ a dát k dispozici relevantní údaje.
S pozdravem
Petr Uher
manažer kvality

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.9.2014 09:04, před 10 lety


Dušan Pančura

Dekuji za odpověď. ještě mam jeden dotaz. Při zakoupeni televize jsem se ptal jestli je ovladač OK .Na prodejně mi řekli že ok a baterky jsou super. Když jsem spustil televizi nešel ovladač. Založil jsem jiné baterky , které jsem měl v jinem přístroji tak ovladač začal fungovat. Při reklamaci v nasledne prodejně mi řekli že barky nespadaji do záruky a tak jsem musel koupit na vlastní náklady. Jak je to vlastně ?

S pozdravem Pančura

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2014 16:21, před 10 lety

Jsou-li baterky součástí balení, vztahuje se na ně odpovědnost za vady stejně jako na ostatní příslušenství věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 14:00, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebiteli šlo spíše o vysvětlení nároků, stížnost považujeme za uzavřenou s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.