Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem Televizi Sencor dne 6.6.2014. 21.1 jsem byl reklamovat protože nejde zapnout. Řekli mi že se bude reklamovat. čekací doba až 30 dnu . Mam nárok na výměnu tovaru, resp. peněz anebo musím čekat do 30 dnů
výměna tovaru resp. vracení peněz
|
Tweet |
Jedná se o nesplněnou jakost při převzetí. Spotřebitel má primárně právo na opravu, lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu. Dále může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, týka-li se vada pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti. Není-li žádný ze způsobů možný, lze od smlouvy odstoupit. I v tomto případě se ale jedná o reklamační řízení a prodávající má právo oprávněnost reklamace posoudit. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Nárok spotřebitele by měl být uvedený v reklamačním protokolu.
Dobrý den,
v první řadě mi dovolte poděkovat zákaznici za nákup u společnosti Planeo, a ubezpečit všechny zákazníky, že reklamace řešíme vždy v souladu s platným občanským zákoníkem. Společnost Planeo, jako ryze Český podnikatelský subjekt vždy dbala a dbá na komfortní a zákaznicky přátelské řešení reklamací, kdy v maximální míře využíváme meze jmenovaného zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele právě v prospěch našich zákazníků. Bohužel jsou situace, kdy nelze vyhovět, nicméně bez bližší specifikace nejsem schopen přezkoumat podrobně celý případ a dát k dispozici relevantní údaje.
S pozdravem
Petr Uher
manažer kvality
Dekuji za odpověď. ještě mam jeden dotaz. Při zakoupeni televize jsem se ptal jestli je ovladač OK .Na prodejně mi řekli že ok a baterky jsou super. Když jsem spustil televizi nešel ovladač. Založil jsem jiné baterky , které jsem měl v jinem přístroji tak ovladač začal fungovat. Při reklamaci v nasledne prodejně mi řekli že barky nespadaji do záruky a tak jsem musel koupit na vlastní náklady. Jak je to vlastně ?
S pozdravem Pančura
Jsou-li baterky součástí balení, vztahuje se na ně odpovědnost za vady stejně jako na ostatní příslušenství věci.
Vzhledem k tomu, že spotřebiteli šlo spíše o vysvětlení nároků, stížnost považujeme za uzavřenou s dosažením dohody.