Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#35611Nedodržení termínu reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2019, před 5 lety

Ondřej Vaněk

Znění stížnosti

V rámci prodloužené záruky jsem podal konvertibilní notebook na reklamaci. Ta byla podána dne 3. 8. 2019.
Po měsíci jsem se byl dotázat na stav reklamace a bylo mi řečeno, že pro reklamaci v rámci prodloužené záruky platí jiné podmínky, které se mi však nepodařilo na stránkách prodejce nalézt (nenalezl jsem informace týkající se lhůty pro provedení reklamace v rámci prodloužené záruky).
Online podpora na Alza.cz mi následně sdělila, že maximální lhůta v této situaci je 45 dní.
Tato lhůta již uplynula.


Produkt

Trekstor Surftab Twin 11.6


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2019 09:49, před 5 lety

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Délka opravy v rámci prodloužené záruky se tak bude primárně řídit právě podmínkami sjednanými v uzavřené smlouvě.

Pokud prodávající sám stanoví lhůtu k vyřízení reklamace, a lhůta nebude dodržena, může spotřebitel poskytnout dodatečnou lhůtu k splnění s tím, že pokud nebude reklamace vyřízena ani v této dodatečné lhůtě, pak lze odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2019 16:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.