Společnost


Dolfi1920 GmbH

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35616Poškození zavazadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2019, před 5 lety

Přemysl Hajník

Znění stížnosti

Po přistání letu Antalya - Mošnov dne 18.9.2019(přílet v cca ve 12 hod.) a následné vykládce zavazadel a převzetí zavazadla jsem zjistil, že můj kufr modré barvy je v horním rohu proražený a od průrazu jsou cca 5-10 cm praskliny na všechny strany. Toto jsme ihned na přepážce nahlásili a sepsali protkol o poškození zavazadla.


Produkt

Téměř nový skořepinový kufr modré barvy, střední velikost, uzamykání zipu na číselný kód. Cena 1500,- Kč.


Požadované řešení

Požaduji finanční náhradu za poškozené zavazadlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2019 08:50, před 5 lety

Podle čl. 17 odst. 2 Montrealské úmluvy odpovídá dopravce za vzniklou škodu v případě zničení nebo ztráty nebo poškození zapsaného zavazadla, jestliže se událost, která způsobila zničení nebo ztrátu nebo poškození, stala na palubě letadla a nebo kdykoli v době, kdy zapsané zavazadlo bylo pod kontrolou dopravce. Dopravce neodpovídá za situaci, kdy zavazadlo nebo zásilka byla vadně zabalena, přepravu provedla jiná osoba než dopravce nebo agenti působící v letecké dopravě, za škody vzniklé vlastní vadou či kvalitou přepravované zásilky, škody vzniklé válkou či následky ozbrojeného konfliktu a škody způsobené zásahem úředního orgánu provedeného v souvislosti s příchodem, odchodem nebo tranzitem zásilky.

V případě poškození musí spotřebitel uvědomit dopravce o poškození neprodleně, jakmile je zjistí, nebo nejpozději do sedmi dnů ode dne převzetí v případě zapsaného zavazadla. Každá reklamace musí být učiněna písemně a předána nebo zaslána ve lhůtě uvedené výše.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Tato pravidla jsou závazná i pro společnost, která vyřizuje reklamaci za dopravce.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2019 16:36, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.