Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v Kuřimi OPAKOVANE nejsou doručovány zásilky - výzvy k vyzvednutí uložené zásilky. Občas jsou tyto výzvy doručené i zpětně - po týdnu, ale to je již zásilka na cestě zpět k odesílateli. Listové zásilky bývají doručeny, lístek nikoliv.
Na poštu občas jdu jen abych se optala, jestli tam náhodou něco není ( a častokrát jsem překvapena, kolik tam toho je!) , když čekám zásilku, hlídam si to, ale například teď mi manžel objednal dárek k výročí, jsem musela obvolat zákaznickou linku, celní,. balíkové centrum a žial balíček je již mimo republiku - po 19 dnech, co nebyl vyzvednut 2x nebylo doručené info!!! Za těch 19 dní jsem byla 1x na poště, nebylo tam nic, listy byly doručeny normálně.
Na poště v Kuřimi se od toho distancují "s doručováním balíčku nemají nic společného". Jak se teda dostat k balíku aniž by jste o něm vědeli?
opakované nedoručování balíčku, výzev k vyzvednutí
- nápravné akce k doručování výzev!
- na většině balíčku se již objevuje i telefonní číslo, začnete posílat sms zprávy, když už láístek není
- delší úložná lhůta - když už si to človek musí zhánět sám po celé republice
- zodpovednost středního a vyššího manažmentu za zaměstnance - žádne odměny pokuď si doručovatelé neplní své pracovné povinnosti, nadřízený musí na podřízeného dohlídnout
- věnovat se své pracovné náplni, tj. doručování zásilek (listů, balíku, atp.) a pak ve volném čase prodávat velikonoční nebo adventní svíčky!
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman