Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
10.11.2012 jsme zakoupili mobil Samsung i9070 Galaxy Advance. Od srpna 2013 je prakticky cca 2 měsíce v servisu. Při 5 reklamaci jsem žádala o odstoupení kupní smlouvy - zamítnuto, z důvodu nejsou 3 stejné závady. Ale podle protokolů byla reklamace 3x uznána. Mobil pohotovost se vymlouvá na různě reklamované závady a používání aplikací třetích stran, které jsou v mobilu předinstalované. Pokaždé přehráli SW, jednou vyměnili anténu a systémovou desku.
28.8.2013 - podle protokolu reklamace uznána /zde neposílali do Britexu - pouze jejich vyjádření záruční oprava uznána/
23.9.2013 - závada se projevila
9.12.2013 - závada se neprojevila
22.2.2014 - závada se projevila...Odtud se již podle MP závada neprojevuje, ale mobil vykazuje stále stejné chyby.
26.4.2014 - závada se neprojevila
14.5.2014 - závada se neprojevila
Stále reklamujeme sekání mobilu,zamrzávání kontaktů, volání..MP se brání tím, že servis uznal závadu pouze 2x. První uznanou opravu potvrdili v MP. Ale to by mě jako zákazníka nemělo zajímat. Podle jejich protokolů jsou 3 uznané.
Žádám o odstoupení kupní smlouvy, mobil je za posledního 1/2 ruku stále v servisu.
mobil Samsung i9070 Galaxy Advance - vč.358810048645535
Žádám o odstoupení kupní smlouvy. S mobily Samsung nejsem spokojená.Za cenu 7800,- Kč by měl mobil být fukční, ale to bohužel není.
|
Tweet |
Spotřebitel může vznést požadavek na odstoupení při uplatnění reklamace třetí stejné vady nebo čtvrté různé vady. I v tomto případě se jedná o reklamační řízení a podmínkou je, že reklamace bude stejně jako předchozí uznána. Zamítne-li prodávající reklamaci a spotřebitel s tím nesouhlasí, může se bránit vypracováním znaleckého posudku v co nejkratší době po uplatnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.
Společnost MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.