Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Obidenala som som balík cez internetovú stránku kde som zadala všetky potrebné údaje.
V deň doručenia som si zobrala volno, kedže viem, že vodiči nedoručujú v poobedných hodinách a čakala som na balík. 8.17 mi prišiel mail, že slm bola na adrese nezastihnutá.
1. Krát sim volala na infolinku kde mi pani dala číslo na vodiča a pocedala , že je chyba na jeho strane. Vodič 8 krát nezdvihol a zrušil ma
2. Krát som volala na jnfolinku kde mi pani povedala, že niesu povinný volať ani posielať SMS na slovenské čísla ( pri obiednaní cez spoločnosť o tom zmienka nikde nebola) a že skúsi napísať vodičovi nech mi zavolá späť ale riešit to ona nemôže
3 kràt som volala na infolinku kde mi pani povedala, že zásielka bude doručená v piatok zadala som teda české číslo, kedže slovenské firma neakceptuje a čakala na mail.
13.30 mi prišiel mail , že zásielku mi prevzal ich parcel shop a do 7 dni si to mam vyzdvihnuť
4.krat som volala na infolinku pani mi vynadala čo sa cobec zaujimam o svoju vopred zaplatenu službu doručenia a vopred zaplatený balík ked mam slovenske číslo a že balik nebude doruceny mam si ho vyzdvihnut za tu sumu sama a mam zabudnut na to ze mi to dorucia
DNES idem pre balik sama aby mi ho nestornicaki a zaplatena sluzba 150 kc za dorucenie bola odignorovana.
Listok mi nebol nechany, zmeskany hovor som nemala, na zvoncek mi nikto nezvonil
Dorucenie baliku v PPL
Pozadujem vratenke penazi za dorucenie kedzesi nakoniec pre balík musim ist sama. A chBa vola na strane spolocnostu ktora neuviedla ze dorucuje len zakaznikom s ceskym cislom. Kedzde som uviedla slovenske cislo s celou predvolbou nemal byt problem.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.