Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#35624Nespokojenos s vyřízenou reklamací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2019, před 5 lety

Pavel Kabeš

Znění stížnosti

dobrý den,
reklamovali jsme zájezd od Cestovní kanceláře Čedok.
Hlavní důvod reklamace byla stávka zaměstnanců, hotel v hrozném stavu, služby nefungovali.
Vyřízení reklamace zní že ČEDOK za chyby zájezdu nemůže, ale poskytnou nám slevu na další zájezd od nich. Nejsem si jistá jestli příští rok s Čedokem na dovolenou pojedeme když jsme měli takovou špatnou zkušenost a myslím si že za takhle zkaženou dovolenou je jejich kompenzace dost malá.


Produkt

Smlouva o zájezdu č. 19059672


Požadované řešení

Požaduji kompenzaci za zájezd a ne slevu na další zájezd


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 14:07, před 5 lety

Za vady zájezdu odpovídá pořadatel zájezdu, tedy cestovní kancelář. Je na pořadateli, s jakými hotely spolupracuje a nese rizika toho, že nebudou poskytovat své služby správně.

Ustanovení § 2540 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, říká: "Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu v souladu s § 2537 odst. 2, má zákazník právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady." Spotřebitel má nárok na poskytnuti slevy z ceny zájezdu, který vykazoval vady (tj. na vrácení čísti zaplacené částky). Řešení, kdy pořadatel poskytne slevu na budoucí zájezd tedy neodpovídá zákonu a spotřebitel má nárok na slevu z ceny zájezdu, který měl vady.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 10:25, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.