Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Administrácia Lenka Martínková | 12.9.2019 21:31:49 | Zodpovedaný | Dodanie - Reklamácia tovaru či zá-sielky (RT)
vrátily se nám částky 15.04€ a 16.9€, které jsme Vám zasílali zpět za reklamované zboží. Poprosíme Vás o zaslání správného čísla účtu, platby Vám poté opětovně odešleme. Děkujeme.
Administrácia Lenka Martínková | 19.9.2019 16:07:17 | Zodpovedaný | Dodanie - Reklamácia tovaru či zá-sielky (RT)
vrátily se nám částky 15.04€ a 16.9€, které jsme Vám zasílali zpět za reklamované zboží. Poprosíme Vás o zaslání správného čísla účtu, platby Vám poté opětovně odešleme. Děkujeme.
Dňa 13.9.2019 o 12.30 hod. som opäť kontaktovala Váš zákaznícky servis a číslo účtu ste si opravili. Nerozumiem, kde vznikol opäť problém. Žiadam peniaze vrátiť na účet , z ktorého bol tovar zaplatený dňa 16.7.2019.
Dámske lehoučké šaty s rozparkem č.4879927, Dámske třídílné plavky č. 4879926
Vrátiť peniaze na účet.
|
Tweet |
Dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník: "Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady."
Pokud tedy spotřebitelka platila zboží platbou z určitého účtu, měl by jí prodávající stejným způsobem právě na tento účet částku vrátit. Prodávající musí také dodržet lhůtu 14 dnů od odstoupení od smlouvy pro vrácení částky, neučiní-li tak, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může rovněž požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
napište mi prosím číslo objednávky. Situaci poté ráda prověřím.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý deň,
peniaze mi boli vrátené na účet dňa 26.9.2019.
Ďakujem
I. Svrčková
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Přejeme mnoho spokojených nákupů.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.