Společnost


Amellus system s.r.o

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35626Výměna baterie a katastrofální výsledek neodborného servisního zásahu. Reklamace.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2019, před 5 lety

Martin Strnad

Znění stížnosti

Dobrý den, Jsem rozhořčen přístupem této pochybné firmy a velmi
divné metodiky servisních oprav. Konkrétně se to stalo na pobočce:
Roztylská 2321/19, Praha 11, Chodov, Praha 11, Chodov, 148 00 Šel
jsem tam s funkčním telefonem Iphone 6 pouze na výměnu baterie
protože už nedržela energii a odešel jsem již s nefunkčním telefonem.
Zřejmě neodborná manipulace s displayem při výměně baterie kde již
při vyndavání displaye kde jsou drátky zřejmě porušily strukturu tudíž
přestal fungovat display. viz. (obvykle stačí u displaye neopatrností za
display zatahat a drátky se uvnitř bužírky/flexi přetrhnou). Tvrdily že s
displayem nic nedělaly ani ho nevyndavali tak jak tam tu baterku tedy
dali? asi se ten display nadzvedl sám. Firma se vymlouvá že již telefon
byl otevřený a lepený lepidlem což je absurdní tvrzení protože tohle si
může vymyslet kde kdo. Zde už bych nedal opravit ani koloběžku natož
Iphone. Velmi špatný přístup raději si to opravit sám něž svěřit do
rukou neodborníku kteří by spíše měli prodávat ve stánku párky.
Reklamaci mi samozřejmě zamítly a já odcházím s nefunkčním telefonem
a nefunkční baterií vrátily mi tam původní a bez kompenzace ušlého zisku tedy zníčení/znehodnocení telefonu.


Produkt

Iphone 6


Požadované řešení

Opravit a dát do pořádku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 14:26, před 5 lety

Kupující má v souvislosti se zásahy do telefonu nárok na náhradu škody na převzaté věci dle § 2944 občanského zákoníku, který stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak (https://www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci). Výzvu k náhradě škody doporučujeme společnosti zaslat písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Škoda se nahrazuje uvedením věci v předešlý stav, nebo není-li to možné, nebo pokud o to poškozený požádá v penězích.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 10:24, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.