Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
ZASÍLÁNÍ SLÁNÍ SLOŽENEK ZA LÉKY KTERÉ JSEM SI NEOBJEDNAL ANI nezaplatil udělejejte si na stolech pořádek udelate nejlépe dekuji Križan
přestat posílat složenky a léky
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Křižane,
dovolte mi Vás informovat, že v našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že objednávku může učinit pouze osoba starší 18 let a to vlastním jménem. Uvádíte, že jste si produkt neobjednal a na základě tohoto prohlášení jsme související fakturu ve výši 49 Kč stornovali. Na zaslanou složenku tedy neberte zřetel. Učiněná objednávka byla jednorázová, žádnou zásilku od nás již neobdržíte.
Za způsobené potíže se omlouváme a objednávku prostřednictvím webového portálu prošetříme.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.