Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nakoupil jsem sadu nádobí 6ks .V rámci reklamačního řízení dodavatel uznal vadu výrobků u 4ks a zboží vyměnil za nové.Požadoval jsem výměnu i u zbývajících 2ks,ale i při opakované reklamaci dodavatel můj nárok neuznal.Vzhledem k vadám na většině výrobků jsem přesvědčen,že jde o technickou či technologickou vadu,která se u 2 reklamovaných kusů neprojevila pouze proto,že uvedené výrobky nebyly prakticky používány.
Žádám o zprávu zda postup dodavatele je oprávněný.Perličkou je,že právě kvalita povrchových úprav den předmětného nádobí je hlavním argumentem při jeho nabídce,prodeji a stanovené ceně.Dalo by se říci,že jde o klamavou reklamu.
Wolframiové nádobí W241,W243,W247,W201,W268,W248
Požaduji výměnu i u zbývajících 2ks nádobí W241 a W243,kde oprýskaný povrch sice není nebo je minimální vzhledem k téměř nulovému používání.
|
Tweet |
V tomto případě jednala společnost správně, pokud se na zbývajících dvou kusech nevyskytuje žádná vada.
Společnost TOP MORAVIA Q, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.