Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V sobotu 9:20 mi oznámili, že přepážka pro ověřování podpisu otevře až v 10 proč? Dnes napsali na papír oznam ,že přepážka jen do 13 přišla jsem v 14 smula.Proč neuvedete ,že otevírací doba pošty je jiná než otevírací doba přepážky pro ověřování, člověk by zbytečně nešel v dobu , když je zavřeno. Udělejte pořádek v službách.Děkuji
Z osmi přepážek fungují jen dvě,pracovnice pro ověřování tam byla , ale nepracuje
Informovat veřejnost o časové dostupnosti služeb pošty nejen o otvíracích hodinách pošty na internetu i trvalým oznámením na pošte, ne jednou tak po druhé jinak.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana:
http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.