Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 20.9.2019 v prodejně Penny ve Šternberku nebyly vykoupeny pivní láhve. Přístroj na výkup lahví nebyl v provozu. To by nevadilo, pokud by pracovnice byly ochotny provést výkup lahví jinou formou.
Další nedostatky: již cca 1 měsíc nelze zakoupit náplň CO2 do sodastreem. Pracovnice nabízela již použitou náplň, bez ochranné přelepky, s informací, že je v pořádku.
Poslední dobou v prostorách uliček pro průjezd vozíků koše s jiným zbožím. Těžko průjezdné, nepřehledné, časté kolize nakupujících.
Zajistit výkup lahví i jinou formou než přes pokažené zařízení. Kdo má nosit prázné lahve zase domů!!!
Zajistit náplň CO2 do sodastreem cca 1 týden a zákazníka přesně informovat, kdy bude požadované zboží na prodejně.
Odstranění zboží z nákupní zóny určené pro nákupní vozíky.
|
Tweet |
Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, je povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.
Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu anebo přímo na zodpovědné vedoucí pracovníky uvedené provozovny.
Česká obchodní inspekce jakožto státní dozorový orgán dohlíží rovněž dle § 18 zákona o ochraně spotřebitele na náležité informování spotřebitele, které se týká výkupu vratných zálohovaných obalů. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.