Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#35631Výkup pivních lahví

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2019, před 5 lety

Radomíra Kvapilová

Znění stížnosti

Dne 20.9.2019 v prodejně Penny ve Šternberku nebyly vykoupeny pivní láhve. Přístroj na výkup lahví nebyl v provozu. To by nevadilo, pokud by pracovnice byly ochotny provést výkup lahví jinou formou.

Další nedostatky: již cca 1 měsíc nelze zakoupit náplň CO2 do sodastreem. Pracovnice nabízela již použitou náplň, bez ochranné přelepky, s informací, že je v pořádku.

Poslední dobou v prostorách uliček pro průjezd vozíků koše s jiným zbožím. Těžko průjezdné, nepřehledné, časté kolize nakupujících.


Požadované řešení

Zajistit výkup lahví i jinou formou než přes pokažené zařízení. Kdo má nosit prázné lahve zase domů!!!
Zajistit náplň CO2 do sodastreem cca 1 týden a zákazníka přesně informovat, kdy bude požadované zboží na prodejně.
Odstranění zboží z nákupní zóny určené pro nákupní vozíky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 11:53, před 5 lety

Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, je povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu anebo přímo na zodpovědné vedoucí pracovníky uvedené provozovny.

Česká obchodní inspekce jakožto státní dozorový orgán dohlíží rovněž dle § 18 zákona o ochraně spotřebitele na náležité informování spotřebitele, které se týká výkupu vratných zálohovaných obalů. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 10:15, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.