Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 24.7. jsem si zakoupil členství za 149 Kč, dne 20.9. mi bylo z účtu bez varování zarezervováno 2247 Kč. Dnes jsem po prostudování ostatních stížností poslal řádný email i s vyplněným formulářem. Opravdu se mi zdá nelogické zasílat dopis do zahraničí, když zřízení bylo elektronické přes internet. Dále jsem informoval svou banku, aby k této platbě vůbec nedošlo, neboť mě nikdo neinformoval a pokud bych byl řádně seznámen s platebními podmínkami, tak bych prvotní platbu vůbec neprovedl. Bohužel mi bylo řečeno, že se k dané rezervaci nedostanou a že je potřeba provést reklamaci až po vyřízení této rezervace. Částka je rezervována do 4.10.2019.Po prostudování jejich stránek jsem ani nenašel odkaz na ceník či jiné podmínky. Dále jsem svou banku požádal, aby mou kartu deaktivovala, aby nadále neprobíhaly žádné platby.
Svůj email jsem si pořádně prošel i SPAMY a žádné upozornění jsem nenašel. Zaráží mě, reakce společnosti, která poukazuje na SPAMY. Pokud by se uvedená společnost chovala obchodně slušně, pak by tyto emaily nebyly zařazovány do SPAMU.
Prosím, jaké teď mám možnosti? Provedl jsem postup správně? Dostanu se zpět ke svým penězům?
nekontaktní společnost, nelze zrušit členství, samovolná úhrada členství, nedostatečné seznámení s platebními podmínkami a ceníkem
Zrušení členství, navrácení zarezervované částky a následné zrušení profilu.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
Společnost jsem kontaktoval, ale bez úspěchu.
Mohl by mě pan Hlavacek kontaktovat viz email, ktery jsem mu poslal.
Dekuji
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.