Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14. a 15.09. jsem objednal na eshopu dormeo.cz 1 matrací 140x200 a následující den ještě jednu z důvodu dnů marianne. Při tomto jsem využil ještě slevový kupón jež jsem měl k dispozici. Systém obchodu kupóny akceptoval dva dny po sobě. Získal jsem slevu cca 40% na každou matrací, t.j. Finální cena 8374 Kč za jednu matrací. Jako platbu jsem zvolil platbu kartou MasterCard.Objednávka mi byla potvrzena, nicméně při platbě kartou jsem z dovozu nepřehlednosti prováděné e-transakce špatně kliknul a platba zmizela. Totéž se mi stalo i podruhé. Volal jsem na Dormeo s tím, aby mi umožnili objednané zboží zaplatit, ale operátor mi začal tvrdit, že objednávku zruší, že není možné ji zaplatit..Nekolikrat jsem jim volal, ale vždy se mi dostávalo výmluv, dokonce,že zboží není skladem. I když mi do emailu stále chodí hlášky,že to samé zboží je za standardní cenu cca 14tis. k dispozici. Proste nechtějí dodat potvrzené zbozi. Dnes mi namísto telefonátu napsali jen email, že objednávky ruší.. Nehorázné jednání.. Kontaktoval jsem je několikrát, že i když se nepovedla transakce kartou, jsem ochoten a schopen zaplatit převodem či na dobírku, ale jejich reakce jsou chladne... Prodejci jsem jasné sdělil, že trvám na dodání objednaného zboží, tj. Matrací za cenu potvrzenou v objednávce, ten však i přesto objednávku stornoval. Prodejce mé nároky odmítá. Děkuji J.Flegl
Oboustranná matrace imemory silver 4v1 -1000002420,
Dodání zboží dle objednávek
|
Tweet |
Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
V případě, že je uveřejněna nabídka na internetových stránkách, je jejím přijetím smlouva uzavřena. V případě, že se prodejci zvýší náklady na obstarání zboží, nemůže to jít k tíži spotřebitele, který smlouvu uzavřel v dobré víře, nemohl tedy chybu prodejce předpokládat. Jakmile je smlouva jednou uzavřena jsou strany povinny plnit podle smlouvy řádně a včas.
Pouze v případech, kdy by došlo ke zjevné administrativní chybě, že spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodejce odůvodněně spotřebitele informovat o správné výši kupní ceny. V daném případě bude pro posouzení případu podstatné, že zboží bylo označeno v době nabídky jako akční zboží s určitou např. procentuální slevou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.