Společnost


CPI BYTY, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35637Místo horké vody teče jen vlažná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2019, před 5 lety

Hana Hošicová

Znění stížnosti

Od 18.9.2019 začali topit a od te doby když mam kohoutek otočeny uplne na teple tak teče jen vlažná voda a toto je i po zimni obdoby vždy když se začíná topit ústředním topení.z jistila sem ze voda horka teče ale jen dopoledne od 12:00 H asi do 16:00 H a po odpoledni ve 23:00 H nemam ani šanci se vykoupat to samé je po noční taky vlažná děkuji Hana Hošicová Havířská 1987 Česká Lípa 47005


Požadované řešení

V jiných v chodech problémem nemaji jen my zadam o to aby horka voda tekla jako všude jinde od 7:00 H do 23:00H


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 15:12, před 5 lety

O vadách v nájemním bytě hovoří § 2265 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle něj:
"(1) Pronajímatel odstraní poškození nebo vadu v přiměřené době poté, co mu nájemce poškození nebo vadu oznámil.

(2) Neodstraní-li pronajímatel poškození nebo vadu bez zbytečného odkladu a řádně, může poškození nebo vadu odstranit nájemce a žádat náhradu odůvodněných nákladů, popřípadě slevu z nájemného, ledaže poškození nebo vada nejsou podstatné.

(3) Neoznámí-li nájemce pronajímateli poškození nebo vadu bez zbytečného odkladu poté, co je měl a mohl při řádné péči zjistit, nemá právo na náhradu nákladů; odstraní-li poškození nebo vadu sám, nemá právo ani na slevu z nájemného."

A ustanovení § 2266 občanského zákoníku říká: "Neodstraní-li pronajímatel poškození nebo vadu ani v dodatečné lhůtě a poškození nebo vada byly způsobeny okolnostmi, za které nájemce neodpovídá, má nájemce právo vypovědět nájem bez výpovědní doby, představuje-li prodlení pronajímatele při odstranění poškození nebo vady nebo samo poškození nebo vada hrubé porušení povinností pronajímatele."

V daném případě by tedy měla nájemkyně upozornit společnost na vady bytu a požadovat jejich odstranění. Pokud k odstranění nedojde, má nájemkyně nárok na slevu z nájemného, případně může nutné opravy zajistit sama a poté požadovat účelně vynaložené náklady na opravu. Pozor však, že se musí jednat o náklady tzv. účelně vynaložené, jinými slovy, mělo by se jednat o minimální nutné náklady pro odstranění vady.

Pokud by nájemkyně nechtěla vady odstraňovat na vlastní náklady, ani by neměla zájem v bytě zůstat s nájemným se slevou, svědčilo by jí právo vypovědět smlouvu bez výpovědní doby za podmínek § 2266 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 10:13, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.