Společnost


Domax Group Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3564Nevrácené peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2014, před 11 lety

Stanislav Polášek

Znění stížnosti

Ve 14ti-denní lhůtě jsem vrátil na jejich e-shopu zakoupený mobil Lumia 925 (zaslali ho s porušenou přelepkou a očividně ho již někdo někdy používal + zaslali jinou než objednanou barvu). Již druhý měsíc po vrácení nejsou schopni vrátit peníze a jen lžou, že se "na věc kouknou" a nic nedělají. Zaslal jsem jsem 3x mail s žádostí o prověření, na které ani nikdo neodpověděl a několikrát jsem telefonoval. Podací lístek od telefonu samozřejmě mám. číslo obj a faktury je 20073298


Produkt

Lumia 925, č.obj 20073298


Požadované řešení

vrácení peněz na účet
Domax Group Services, s.r.o.
Jánačkova 1341/3, Ostrava, 702 00
http://www.gsmexpert.cz/
gsmexpert@email.cz
29456762


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 09:15, před 11 lety

Při odstoupení je prodávající povinen dle § 1832 občanského zákoníku vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, a to nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2014 09:10, před 10 lety

Spotřebitel nám sdělil, že spor byl krátce po uveřejnění stížnosti vyřešen vrácením peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.