Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve 14ti-denní lhůtě jsem vrátil na jejich e-shopu zakoupený mobil Lumia 925 (zaslali ho s porušenou přelepkou a očividně ho již někdo někdy používal + zaslali jinou než objednanou barvu). Již druhý měsíc po vrácení nejsou schopni vrátit peníze a jen lžou, že se "na věc kouknou" a nic nedělají. Zaslal jsem jsem 3x mail s žádostí o prověření, na které ani nikdo neodpověděl a několikrát jsem telefonoval. Podací lístek od telefonu samozřejmě mám. číslo obj a faktury je 20073298
Lumia 925, č.obj 20073298
vrácení peněz na účet
Domax Group Services, s.r.o.
Jánačkova 1341/3, Ostrava, 702 00
http://www.gsmexpert.cz/
gsmexpert@email.cz
29456762
|
Tweet |
Při odstoupení je prodávající povinen dle § 1832 občanského zákoníku vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, a to nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy.
Spotřebitel nám sdělil, že spor byl krátce po uveřejnění stížnosti vyřešen vrácením peněz.