Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#35645Zákaznická podpora

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2019, před 5 lety

Zuzana Čelková

Znění stížnosti

13.9 som zalozila tarif a koupila mobil redmi 7. Podla webovej stranky by na to mali dat slevu 2 tisice korun tak som zavolala ten den na podporu a zeptala se na to. Tam mi rekli ze mam ist na prodejnu vratit mobil ze na to mam narok a vybrat ai zas mobil se slevou. Isla slm na prodejnu a tam mi rekli ze na zakaznickej podpore rekli spatne a mobil nemuzu vratit. Patek 20.9 mi zavolala pani z vodafoneu ze v ramci spokojenosti zakazniku chcela by to resit so mnou a ze narok na slevu mam ze mam ist na pobocku udelat v mobilu faktory reset a vrátit mobil. Udelala aom factory reset a isla na prodejnu. Tam nevideli zadnu poznamku z podpory ze mam prist později. Isla som zpatky na prodejnu 21.9 a ze vidi poznamku ale mobil vratit nemuzu a ze mam poslat stiznost postou....takze s mobilem som prisla domov po 4x z prodejny a nainstalovala cely mobil jak to bylo predtym....to ze mi na linke reknu neco ineho nez na prodejne mi poradol o cas a asi aj o 2 tisice korun.


Produkt

Vodafone tarif za 599 a Xiaomi Redmi 7


Požadované řešení

Vyšetřit pripad a najst hovory a aapon informace ze ktp ma teda pravdu mala by som dostat slevu nebo ne a proč rika neco ineho podpora nez prodejna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 12:38, před 5 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci, a to písemnou prokazatelnou formou. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2019 14:35, před 5 lety

Dobrý den, paní Čelková,

rádi tuto záležitost prověříme a zjistíme, jak je to s poskytnutím slevy na nákup telefonu k Vašemu telefonnímu číslu, když nám napíšete přes kontaktní formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2019 06:10, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2019 15:51, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.