Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím vážené odborníky ze spol. T Mobile.
Již 3. den žádám o zprovoznění telefonního čísla níže uvedeného, které neumíte převést z dobíjecí karty na paušál, Takže jsem totálně mimo spojení od 19.9. cca 15:00 z pobočky Borská pole, Plzeň. 20.9. v 8:50 hovor s infolinkou a IT odd., další návštěva výše uvedené prodejny, volání opět ma Infolinku, cca 18:00 ooětovně prodejna Plaza Plzeň. 21.9. Infolinka a stále nic nefunguje a moje tel. číslo je nedostupné!!!
Totální arogance, neochota a neschopnost!!! Po 3 dnech je to stejné, stále na bodě mrazu a když někdo řekne že zavolá, tak NIKDY nezavolá.
Naprostá tragédie. Jde o spol. zaměstnávající bandu nazdárků, kteří neumí ani volat, ani komunikovat a ani nic zdárně vyřešit, což je u telekomunikačního operátora dost zásadní.
Bylo by záhodno tento velikánský problém vyřešit v co nejkratší době... A činy dělají člověka ne kecy.
Twist karta s tel. číslem 724550033
Převod na paušál
Momentálně teď zapojení a zprovoznění vůbec telefonního čísla
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci, a to písemnou prokazatelnou formou. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.