Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Jak je možné, že na internetových stránkách láká společnost O2 zákazníky na tarify a hlavně ceny, které doopravdy nejsou k dispozici za uvedenou cenu. Zkoušel jsem to na pobočce i zavolat na linku.
Dále jak může lákat v reklamě na internetovou 5G síť, která v České republice není nikde dostupná?
Tarif O2 spolu a internet
Uvádět přesně ceny tarifů a zda jsou dostupné pro nové i stávající zákazníky a nalákat zákazníky na síť která neexistuje
|
Tweet |
Klamavá reklama je taková reklama, která souvisí s podnikáním nebo povoláním, sleduje podpořit odbyt movitých nebo nemovitých věcí nebo poskytování služeb, včetně práv a povinností, klame nebo je způsobilá klamat podáním nebo jakýmkoli jiným způsobem osoby, jimž je určena nebo k nimž dospěje, a tím i zřejmě způsobilá ovlivnit hospodářské chování takových osob.
Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dozorovým orgánem je dle § 7 písm. i) zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy krajský živnostenský úřad (na základe odkazu v § 23 odst. 10 zákona o ochraně spotřebitele). Ke krajskému živnostenskému úřadu je tedy možné podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele s podezřením na klamavou obchodní praktiku. Dozorový orgán provede sám šetření a vyhodnotí, zda-li se skutečně jedná o nekalou obchodní praktiku podnikatele či nikoli. Pokud o to spotřebitel požádá, bude vyrozuměn o výsledku šetření.
Pěkný den,
mohu vás poprosit o informaci o jaké tarify a pravidelné měsíční poplatky se má jednat? Všechny nabídky se řídí platným ceníkem, který naleznete přehledně na našem webu.
Od technologie 5G se očekává především vyšší rychlost připojení, ale také kratší odezva a vyšší kapacita - to vše naše nové připojení na doma zákazníkům přináší. Budujeme ho navíc na frekvenci 3,7 GHz určené právě pro 5G sítě. Všechny komponenty (antény, vysílače, …) jsou navíc s 5G kompatibilní.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.