Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na vás ve věci reklamace obuvi. V listopadu 2012 jsem zakoupila v obchodě Gaudi ve Fashion areně ve Štěrboholech kozačky. Velmi brzy se začal párat zip. V srpnu 2013 jsem je dala k reklamaci a obuv byla opravena - zip byl slepen (!). Zanedlouho v místě opravy zip opět praskl a proto jsem dala obuv opět k reklamaci v březnu 2014. Když jsem po 5 týdnech do obchodu volala, zda již je reklamace vyřízena (nebyla jsem včas informována), byla jsem informována, že reklamace byla zamítnuta. Prý mi byla odeslána sms o vyřízení, to ale není pravda. K vyřízení jsem nedostala žádné písemné vyjádření. Opravdu nechápu, jak mi stejnou vadu mohou jednou uznat a podruhé (po jejich špatné opravě) mi ji zamítnou. V obchodě jsem proto tento závěr nepřijala (11.5. 2014) a vyžádala si nové přezkoumání. Po 6 týdnech (opět bez kontaktování obchodu) jsem se telefonicky informovala o stavu a opět byla žádost zamítnuta. Pochopitelně si můžu zip opravit sama, ale jednání prodejny bylo podle mě nepřijatelné a přístup personálu příšerný. Navíc mi bylo řečeno, že nejsem jediná, že je nové vedení firmy a že se reklamace neuznávají! Prosím tedy o návrh řešení.
kozačky Stivale Donna - Fala - London, vel .37, AI13 0602310001N/1035. datum prodeje 18.11.2012, cena 3419 Kč
Nejprve jsem chtěla pouze opravit zboží - vyměnit zip. V současné době (vzhledem k přístupu firmy) již požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Zamítá-li prodávající reklamaci vady, která byla již jednou uznána, měl by reklamaci řádně odůvodnit a úvést rozdílnost reklamace. Povinností prodávajícího je vystavit reklamační prokol a zamítnutí reklamace písemně odůvodnit. Prodávající je také povinen spotřebitele informovat o vyřízení reklamace. V tomto ohledu je možné podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (§ 19).
Zamítne-li prodávající reklamaci, může si spotřebitel nechat zpracovat znalecký posudek, který se bude zabývat existencí a povahou vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.
Společnost GAUDI.CZ s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka nám sdělila, že využila služby soudního znalce a vše bylo vyřešeno k jejímu prospěchu.