Společnost


Adriana Langer Lehoczká

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35650Po zaplacení na účet nedodá zboží, nekomunikuje, FB není funkční aktualizován 3 roky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2019, před 5 lety

Eva Vránková

Znění stížnosti

Internetový second hand dětského oblečení Kids Pro nabízí zboží, po
objednání přijde potvrzení do emailu s detaily k platbě, po zaplacení
převodem na účet zboží není doručeno a nelze se s nimi nijak spojit. Po
zavolání na kontaktní telefon se ozve pán, ten se nepředstavil, tvrdí, že
mu toto číslo přidělil Vodafone, že mu denně volá několik lidí, že e-shop
nedodal zaplacené zboží a nekomunikuje. Na internetu jsem našla
diskusi na e-mimino.cz, kde popisuje jedna paní stejnou situaci, jako se
stala mně, že objednala zboží, zaplatila a teď se nemůže s e-shopem
spojit a zboží nemá. Psala jsem si zprávu a mám od ní odpověď, že
zatím žádná reakce ze strany e-shopu nebyla. Já jsem objednávala zboží
letos v srpnu. Nejde o velkou částku, i s poštovným 120 Kč, nečekám že dostanu platbu zpět, ale uvažuji, že pokud je poškozených více, že by měli být ostatní spotřebitelé nějak varováni a e-shop by se měl objevit na seznamu rizikových. E-shop má FB stránku, až po problémech jsem si všimla, že poslední příspěvky jsou z roku 2016. Podala jsem před reakcí zde také podnět na ČOI.


Produkt

Dětské oblečení z druhé ruky.


Požadované řešení

Informovat ostatní spotřebitele, aby u tohoto e-shopu nenakupovali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 15:20, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2020 16:24, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.