Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Jako mnoho dalších jsem si bohužel 15. 9. 2019 založila prémiový účet u seznamovací společnosti Be2, který byl popisován jako zkušební verze na 1. měsíc v ceně 156 korun. Bohužel až po zaplacení jsem zjistila, že společnost bez vědomí uživatelů automaticky prodlužuje členství. Vzhledem k tomu, že jsem ještě tentýž týden narazila na spoustu stížností, rozhodla jsem se okamžitě odstoupit od smlouvy. Výpověď jsem poslala na email zákaznické společnosti. Vzhledem k tomu, že jsem četla stížnosti na komunikaci, se chci zeptat, co mohu udělat pro zrušení členství a účtu. Na moje zprávy zatím nebyla žádná reakce.
prémiový účet be2
Okamžité zrušení prémiového účtu a všech dalších služeb be2. Potvrzení o zrušení o tom, že členství nebude již dále prodlužováno a nebudou vymáhány žádné další poplatky. Zrušení souhlasu se zpracováním osobních údajů.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, moc děkuji za Vaši pomoc. Členství bylo zastaveno a nebude již obnoveno a účet byl deaktivován.