Společnost


Sephora s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35654Špatně uvedené ceny - klamani zakaznika

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2019, před 5 lety

Klara Olovnikova

Znění stížnosti

Dobrý den,

opravdu nechápu politiku spolecnosti. Špatně uvedene ceny u produktů a já jako zákazník mám mezi hromadou cenovek hledat spravnou? Aby mi slecna u pokladny rekla, ze se spatne divam na cenu uvedenou PŘÍMO pod produktem. Na vedouci cekam 10 minut protoze 200 navic za produkt u ktereho je uvedeno 300 opravdu platit nebudu. Slecna z pokladny se jeste 2x vratila aby mi rekla ze ta cena je tam spatne, coz me jako zakaznika opravdu nezajima. Vedouci se me jeste ironicky zepta zda mi produkt staci pouze jeden? Spatnou cenu u produktu mam samozrejme i vyfocenou. Toto se samozrejme stat muze nicmene jednani prodavacky a pani vedouci nebylo v poradku. Zákaznicky servis v sephore je snad jeden z nejhorsich co se tyce komunikace zamestnancu na pobocce. Toto neni poprve co neodchazim s dobrym pocitem ale poprve co me to donutilo napsat neco podobneo.

Prosim o vyjadreni,

Dekuji


Požadované řešení

To snad zvládnete sami...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 14:44, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2019 11:11, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.