Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#35656Nedodání zboží, nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2019, před 5 lety

Petra Ševečková

Znění stížnosti

16.8.2019 provedena objednavka přes uvedeny e-shop, zaplaceno tentýž den prevodem na ucet - cena 925Kc vc. postovneho. Prislo oznameni o prijeti platby, ale k dnešnímu dni (22.9.2019) zboží nedodano, opakovane urgovano, ale bez reakce. Na kontaktni odpovedni formular nikdo nereaguje, e-shop kontaktovan 3x, bez jedine odpovedi. Poslano oznameni o pozadavku vraceni penez, opet bez reakce.
Petra Seveckova


Produkt

pracovní trička pro zdravotní sestry


Požadované řešení

zboží do tydne, pripadne vrácení peněz na učet (925 Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 11:21, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2019 11:30, před 5 lety

Dobrý den,

23. 9 2019 jsme obdrželi informaci od spotřebitelky o stornu a žádosti vrácení platby, hned ten den byla objednávka stronována a spotřebitelka informována automatickým emailem o stornu a vrácení platby.nevím, jak jinak dát avízo na storno, informaci odesílám vždy a vždy je o tom zákazník informován, 24.9 2019 byl zadán příkaz k úhradě zaplacené částky zpět na účet, ze kterého k nám platba dorazila. Nyní by platba měla být již vrácena, z našeho účtu ráno odešla. Gryc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 11:41, před 5 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.9.2019 15:28, před 5 lety


Petra Ševečková

Dobrý den,
paní podnikatelka na mé výzvy zareagovala až poté, co jsem napsala svou stížnost na dTest, do té doby nijak nereagovala. Po podání stížnosti mi přišlo emailem vyjádření o stornu, které mi bylo doručeno 24.9.2019. Peníze mi přesto dosud nebyly na účet vráceny. Stále trvá stejný stav - nemám peníze ani zboží. Opakovaně trvám na vrácení peněz na účet. Ševečková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 12:44, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme ještě jednou na spotřebitelku, aby ověřila, zda částka nedorazila. Dle zákona o platebním styku by platba měla být připsána do konce následujícího pracovního dne od zadání platby, v některých případech se to může posunout na další pracovní den. Jestliže tedy částka nebyla do dnešního dne připsána, potom je velmi málo pravděpodobné, že byla odeslána v době, kdy podnikatelka uvádí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.9.2019 17:25, před 5 lety


Petra Ševečková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji Vám za pomoc při řešení stížnosti - díky Vám mi dnes přišly peníze zpět na účet. Děkuji mockrát, už si nikdy na uvedeném e-shopu neobjednám zboží. Hezký den a děkuji, Petra Ševečková