Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
I já jsem naletěla, 26.7.2019 jsem zaplatila poplatek 149,- po 14 dnech jsem chtěla zrušit celý profil, vůbec se nedařilo. Platby jsem si v bance nechala zablokovat, tudíž mi naštěstí už nemohli nic strhnout. Ale včera přišlo na mail , že musím okamžitě zaplatit členství ve výši 2247,- + manipulační poplatek 283,- jinak celou věc předávají externí společnosti pro vymáhání dluhu.Jejich stranky nechci používat a ani jsem nepoužívala. Vymazat profil nejde a platit jim také nic nechci. Mám reagovat na jejich maily ?
Nechci už využívat služby seznamky a ani jim nic doplácet.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka ukončila členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu. Pokud však k prodloužení členství mělo dojít ještě před jeho ukončením, resp. před požadavkem na jeho ukončení, potom jsme v rovině toho, zda ke automatické prodloužení oprávněné, či nikoliv. Dle našeho názoru není, protože o něm společnost řádným způsobem neinformuje.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
již jsem vás 23.9.2019 kontaktovala a zatím jste neodpověděli.na mail michal.hlavacek@be2.com i na mail collections@be.2.com
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.