Počet nahlášených stížností: | 72 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
V prodejně jsem zakoupil boty značky Adidas Superstar, které mi po zhruba sedmy měsících praskly mezi podrážkou a kůží, odnesl jsem reklamovat, reklamace byla kladně vyřízena a já si odnesl boty nové, po zhruba stejné době(17.11 koupě, 3.5 reklamace) se mi stal úplně stejný problém, který jsem řešil donesením zboží do prodejny, reklamace neuznaná, na druhý pokus to samý, důvod je prý běžné opotřebení po šesti měsících? Momentálně mi řeší reklamaci číslo tři, ale pochybuju o kladném vyřízení. Sama prodavačka mi řekla, že měla stejný problém a že jí reklamace proběhla kladně. V prodejně jsem dostal pouze mail na reklamační oddělení, ale na ten nikdo nereaguje.
Adidas Superstar II, černá barva, velikost 9
Vrácení peněz
|
Tweet |
Zamítá-li prodávající reklamaci vady, která byla při první reklamaci uznána jako vada a jedná-li se o totožnou vadu, měl by spotřebiteli vysvětlit v čem je spatřován rozdíl. Jinak existuje předpoklad, že se také jedná o vadu, pokud má stejné projevy.
Spotřebitel může své tvrzení o vadnosti obuvi podpořit znaleckým posudkem, ve kterém se bude znalec zabývat existencí a povahou vady. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znaleckého posudku. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Spotřebitel by v soudním řízení musel prokázat, že se o vadu jednalo a byla na zboží přítomná v době uplatnění reklamace.