Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#35670Zboží v akci není.....ani se neobjeví na prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2019, před 5 lety

Hana Mencová

Znění stížnosti

Prodavačky lžou a vůbec jim to není blbé....pletací příze, kterou avízujete v novinách s prodejem od pondělí 23.9.2019. v 7.40 na prodejně 5 klubíček té nejdražší a ani místo pro nějakou jinou tam není.....na dotaz na informacích vyvolená prodavačka někam volá a vymýšlí si .....prý ji nemají, nebo ji nedostali, nebo se teprve vybaluje.a nejlepší je její prohlášení choďte se ptát........hm....a proč je teda na prodejně vybaleno 5 klubek té drahé? Přeci proto , aby to vypadalo, že byla. Prodavačky to na prodejnu vůbec nedají, a rozdělí si to mezi sebe a své známé známých. Tak to vůbec do těch novin nedávejte a napište tam -"jen pro vyvolené", nejsem důchodce stárá babička ale i tak jsem v id. špatně chodím a dcera mě tam schválně kvůli tomu zavezla....No, čáslavský kaufland, to je kapitola sama pro sebe.....co je v akci , tak jsou regály prázdné pravidelně, ale s tímhle jste mě naštvali....už tam neutratím ani korunu.....


Produkt

talentus příze


Požadované řešení

Postih vedení a prodavačkám na informacích co poskytují informace lživé a neúplné....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 13:17, před 5 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2019 10:06, před 5 lety

Vážený zákazník,

děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.9.2019 10:56, před 5 lety


Hana Mencová

já o voze vy o koze.....nač se budu rozčilovat.....ta akce konkrétně v Kauflandu Čáslav nezačala, protože, pokud tam něco měli, tak to bylo údajně vyprodáno už v neděli před polednem, AKCE ZAČÍNALA AŽ V PONDĚLÍ!!! TAKŽE SE O LÁKAVOU REKLAMU BEZPOCHYBY JEDNÁ....A TO OPAKOVANĚ!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2019 12:35, před 5 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2019 08:25, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2019 05:03, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.