Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Prodavačky lžou a vůbec jim to není blbé....pletací příze, kterou avízujete v novinách s prodejem od pondělí 23.9.2019. v 7.40 na prodejně 5 klubíček té nejdražší a ani místo pro nějakou jinou tam není.....na dotaz na informacích vyvolená prodavačka někam volá a vymýšlí si .....prý ji nemají, nebo ji nedostali, nebo se teprve vybaluje.a nejlepší je její prohlášení choďte se ptát........hm....a proč je teda na prodejně vybaleno 5 klubek té drahé? Přeci proto , aby to vypadalo, že byla. Prodavačky to na prodejnu vůbec nedají, a rozdělí si to mezi sebe a své známé známých. Tak to vůbec do těch novin nedávejte a napište tam -"jen pro vyvolené", nejsem důchodce stárá babička ale i tak jsem v id. špatně chodím a dcera mě tam schválně kvůli tomu zavezla....No, čáslavský kaufland, to je kapitola sama pro sebe.....co je v akci , tak jsou regály prázdné pravidelně, ale s tímhle jste mě naštvali....už tam neutratím ani korunu.....
talentus příze
Postih vedení a prodavačkám na informacích co poskytují informace lživé a neúplné....
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážený zákazník,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
já o voze vy o koze.....nač se budu rozčilovat.....ta akce konkrétně v Kauflandu Čáslav nezačala, protože, pokud tam něco měli, tak to bylo údajně vyprodáno už v neděli před polednem, AKCE ZAČÍNALA AŽ V PONDĚLÍ!!! TAKŽE SE O LÁKAVOU REKLAMU BEZPOCHYBY JEDNÁ....A TO OPAKOVANĚ!!!
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.