Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tovar bol objednaný 12.9.2019 cez internet a 13.9. bola objednávka doplnená s vašou operátorkou a 16.9.2019 bol tovar už doručený kurierom.Po vložení batérie do hodiniek a nabití by mali byť už funkčné.Pri prvom zapnutí mi akurát zahrajú a slabo sa podsvieti displej a ten sa potom dá vypnúť a to je tak všetko čo na nich funguje. Na displeji sa absolutne nič nezobrazí,tak sú celkom nefunkčné.Pri tovare by mal byť aj slovenský preklad čo bol tak len po čínsky a asi anglický. Kontakt na operátorku nedostupný a ďalší kontakt čo som dostal zo skladu v Bratislave nedvíhate.
Nefunkčné Smart hodinky: V8 Watch black
Pre nefunkčný tovar ODSTUPUJEM OD OBCHODNEJ ZMLUVY a žiadam vrátenie peňazí a ja zas vrátim tovar do skladu v Bratislave.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zřejmě zahraniční podnikatelský subjekt z EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Spotřebitel nám zaslal následující zprávu:
"Moja sťažnosť bola úspešne vyriešená a peniaze mi boli vrátené v celej čiastke dobierky ešte pred vrátením vadného tovaru.Ďakujem."
Stížnost proto uzavíráme.