Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#35678Neoprávněný naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2019, před 5 lety

Veselý Václav

Znění stížnosti

Dobrý den,
Asi před 2 měsíci mi volal pán, že má pro mě nabídku, žádala jsem tedy o vzorek zdarma s letáčky co daný produkt obsahuje a co mám od něj očekávat, pán samozřejmě souhlasil se vzorkem zdarma ( hádám že se hovory nahrávají takže by mělo být vše nahrané). ,,Vzorek'' mi tedy přišel a už s ním daná složenka, že musím zaplatit částku 159.- i když jsem si zásadně přála vzorek zdarma. Teď po dvou měsících mi přišla upomínka s tím, že tu mám nedoplatek ve výši 457 Kč. A tento problém se netýká pouze mě ale spoustu jiných lidí... Proč to p. V. prochází ?


Požadované řešení

Jak pokračovat dále ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 15:24, před 5 lety

Požaduje-li společnost po spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že se spotřebitelem byla uzavřena smlouva. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že spotřebitel byl náležitě informován o ceně daného produktu. Podnikatel má totiž povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by tak případně mohl namítat neplatnost smlouvy, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Pokud si spotřebitel nadále nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice ("nařízení GDPR"). Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2019 16:56, před 5 lety

Vážený pane Veselý,

pošlete nám prosím zákaznické číslo (variabilní symbol z upomínky), abychom Vás mohli dohledat v systému a celou situaci prověřit.

Dále také upozorňujeme, že tyto běžné požadavky vyřešíme na naší zákaznické lince po telefonu během pár minut.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.10.2019 20:23, před 5 lety


Veselý Václav

Hodnocení:

Komentář: Zavolám společnosti.