Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Reklamoval jsem dron od DJI s dokoupenou zárukou care refresh v hodnotě 2600,- (platné pro dané SN dronu) a požadoval opravu - právě z důvodu zachování této dokoupené záruky... Pár dní před uplynutím 30ti dnů od podání reklamace mi zavolali a nabídli nový dron s 3-letou zárukou. Opět jsem jim vysvětlil, že z důvodu zachování dokoupené záruky preferuji opravu nebo vrácení peněz. Což ihned vyřešili výměnou za nový kus (ale bez nabízené nové záruky 3-let).
Jsem si vědom, že v rámci reklamace mohou vyměnit kus za kus a ponechat původní dobu záruky. Tento postup mi přijde velmi zvláštní, proč to vůbec nabízeli?
dji mavic air combo
zamyslet se nad tím co nabízíte a co následně uděláte. A zda-li to není nekalá praktika
|
Tweet |
V daném případě se jako nejvhodnější řešení jeví daný problém vykomunikovat se společností DJI, která dané "havarijní pojištění" poskytuje. Spotřebitel by měl dané společnosti uvést co se stalo a žádat přepsání sériového čísla.
V případě, že by to tohle řešení nebylo vhodné, mohl by spotřebitel žádat po společnosti Alze.cz a.s. náhradu škody za porušení smluvní povinnosti dle ustanovení § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Vadným plněním ze smlouvy (které bylo uznáno vyřízenou reklamací) byla spotřebiteli způsobena škoda (care refresh se stal nepotřebným).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.