Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#35679Nestandartní postup při reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2019, před 5 lety

Pavel Severa

Znění stížnosti

Reklamoval jsem dron od DJI s dokoupenou zárukou care refresh v hodnotě 2600,- (platné pro dané SN dronu) a požadoval opravu - právě z důvodu zachování této dokoupené záruky... Pár dní před uplynutím 30ti dnů od podání reklamace mi zavolali a nabídli nový dron s 3-letou zárukou. Opět jsem jim vysvětlil, že z důvodu zachování dokoupené záruky preferuji opravu nebo vrácení peněz. Což ihned vyřešili výměnou za nový kus (ale bez nabízené nové záruky 3-let).

Jsem si vědom, že v rámci reklamace mohou vyměnit kus za kus a ponechat původní dobu záruky. Tento postup mi přijde velmi zvláštní, proč to vůbec nabízeli?


Produkt

dji mavic air combo


Požadované řešení

zamyslet se nad tím co nabízíte a co následně uděláte. A zda-li to není nekalá praktika


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 13:04, před 5 lety

V daném případě se jako nejvhodnější řešení jeví daný problém vykomunikovat se společností DJI, která dané "havarijní pojištění" poskytuje. Spotřebitel by měl dané společnosti uvést co se stalo a žádat přepsání sériového čísla.

V případě, že by to tohle řešení nebylo vhodné, mohl by spotřebitel žádat po společnosti Alze.cz a.s. náhradu škody za porušení smluvní povinnosti dle ustanovení § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Vadným plněním ze smlouvy (které bylo uznáno vyřízenou reklamací) byla spotřebiteli způsobena škoda (care refresh se stal nepotřebným).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2019 16:58, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.