Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Od roku 2009 mám u Generali uzavřenou pojistku ,,na blbost"
Každý rok se mi automaticky prodlužuje k měsíci březnu. Jelikož jsem od nového roku změnil zaměstnání a řídím firemní automobil, tak jsem do pojistky potřeboval zahrnout i řízení motorových vozidel. Volal jsem tedy na linku Generali,že potřebuji do pojistky zahrnout i řízení fir. aut. Paní si mě vyhledala a následně mi sdělila, že si nic připojistit nemusím, že už to je zahrnuto v aktuální pojistce..uběhly zhruba 2 měsíce a mě se stala dopravní nehoda se služ. aut. a když jsme to chtěl řešit přes svou pojistku, tak mi přišel dopis s vyjádřením, že moje pojistka nezahrnuje připojištění služ. aut. a tudíž to nebudou řešit. Chci se spíše zeptat, jestli vůbec existuje nějaká šance na vyřešení této situace k mému prospěchu, když jsem si informace zjišťoval přes telefonní linku společnosti. Vím, že se hovory nahrávají, je možnost se na to nějak odvolat? Díky za odpověď
pojistka na blbost
Žádám o nápravu vzniklé situace, uznání, že mi firma poskytla mylné informace a vyřešení pojistné události.
|
Tweet |
V tomto případě by spotřebitel musel prokázat ujištění pracovnice společnosti. V takovém případě by mohl po společnosti požadovat náhradu škody vzniklou nesprávným ujištěním. Vždy je však také nutné číst smlouvy a pojistné podmínky, ze kterých pojištovny při poskytnutí pojistného plnění vycházejí.
Společnost Generali Pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.