Společnost


Generali Pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#3568Nesprávně uzavřená smlouva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2014, před 11 lety

Ondřej Šteg

Znění stížnosti

Dobrý den,
Od roku 2009 mám u Generali uzavřenou pojistku ,,na blbost"
Každý rok se mi automaticky prodlužuje k měsíci březnu. Jelikož jsem od nového roku změnil zaměstnání a řídím firemní automobil, tak jsem do pojistky potřeboval zahrnout i řízení motorových vozidel. Volal jsem tedy na linku Generali,že potřebuji do pojistky zahrnout i řízení fir. aut. Paní si mě vyhledala a následně mi sdělila, že si nic připojistit nemusím, že už to je zahrnuto v aktuální pojistce..uběhly zhruba 2 měsíce a mě se stala dopravní nehoda se služ. aut. a když jsme to chtěl řešit přes svou pojistku, tak mi přišel dopis s vyjádřením, že moje pojistka nezahrnuje připojištění služ. aut. a tudíž to nebudou řešit. Chci se spíše zeptat, jestli vůbec existuje nějaká šance na vyřešení této situace k mému prospěchu, když jsem si informace zjišťoval přes telefonní linku společnosti. Vím, že se hovory nahrávají, je možnost se na to nějak odvolat? Díky za odpověď


Produkt

pojistka na blbost


Požadované řešení

Žádám o nápravu vzniklé situace, uznání, že mi firma poskytla mylné informace a vyřešení pojistné události.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2014 15:33, před 10 lety

V tomto případě by spotřebitel musel prokázat ujištění pracovnice společnosti. V takovém případě by mohl po společnosti požadovat náhradu škody vzniklou nesprávným ujištěním. Vždy je však také nutné číst smlouvy a pojistné podmínky, ze kterých pojištovny při poskytnutí pojistného plnění vycházejí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 11:19, před 10 lety

Společnost Generali Pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.