Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#35680Nejde zadat mobilní číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2019, před 5 lety

JIŘÍ POLÁK

Znění stížnosti

Dobrý den!Nejde zadat mobilní číslo!!!Nejde udělat objednávku!!!Mobilní číslo nejde nejde zadat tel.číslo a objednávka se nepotvrdí!Jsem vašim klientem
a objednal jsem si u Vás zboží za 70 000kč a nedostal jsem od Vás žádnou výhodu,ani slevu!!Vše je možné doložit!!!!Pokud mi neodpovíte proč máte zablokované telefonní číslo,které nejde zadat a nejde dokončit objednávku budu muset obrátit jinde!!!S pozdravem Polák Jiří!Mail:polakjiri3@centrum.cz


Produkt

NEJDE ZADAT TEL.ČÍSLO A TÍM DOKONČIT OBJEDNÁVKU!!!ÁVK


Požadované řešení

Ihned zrušit absolutně nový výmysl,který zabranuje zadat číslo a tím dokončit objednávku!!!T o je novinka která odláká tisíce VAŠICH klientů!!!Objednal si mnoho od Vás i počítač za 65000kč a tohle nikdy nebylo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 13:39, před 5 lety

S technickým problém je vhodné se obrátit přímo na danou společnost.

Služba VašeStížnosti.cz zprostředkovává dosažení dohody mezi spotřebiteli a podnikateli ve sporech, které by jinak hrozily eskalací, až třeba do podoby soudní pře. Vzhledem k tomu, že v podané stížnosti není dán spotřebitelský právní nárok, nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz a bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2019 15:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.