Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den!Nejde zadat mobilní číslo!!!Nejde udělat objednávku!!!Mobilní číslo nejde nejde zadat tel.číslo a objednávka se nepotvrdí!Jsem vašim klientem
a objednal jsem si u Vás zboží za 70 000kč a nedostal jsem od Vás žádnou výhodu,ani slevu!!Vše je možné doložit!!!!Pokud mi neodpovíte proč máte zablokované telefonní číslo,které nejde zadat a nejde dokončit objednávku budu muset obrátit jinde!!!S pozdravem Polák Jiří!Mail:polakjiri3@centrum.cz
NEJDE ZADAT TEL.ČÍSLO A TÍM DOKONČIT OBJEDNÁVKU!!!ÁVK
Ihned zrušit absolutně nový výmysl,který zabranuje zadat číslo a tím dokončit objednávku!!!T o je novinka která odláká tisíce VAŠICH klientů!!!Objednal si mnoho od Vás i počítač za 65000kč a tohle nikdy nebylo.
|
Tweet |
S technickým problém je vhodné se obrátit přímo na danou společnost.
Služba VašeStížnosti.cz zprostředkovává dosažení dohody mezi spotřebiteli a podnikateli ve sporech, které by jinak hrozily eskalací, až třeba do podoby soudní pře. Vzhledem k tomu, že v podané stížnosti není dán spotřebitelský právní nárok, nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz a bude uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.