Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již skoro dva roky dostáváme opožděně poštu. Obyč, doporučenou i balíky chodí o několik dní později, než je datum na nich uvedené jako den uložení na postu, týdeníky chodí o pět dnů později,čili obsah již není aktuální, drahé měsíčníky leckdy nepřijdou vůbec. Doručovatelka na dotaz reagovala nedostatkem pracovních sil a jejím přetížením. Zastupující brigádníci prý na nový objem práce nestačí. Při stížnosti vedoucí pracovníci doručovatelé ve Kbelích jsem byl pečlivě vyslyšen a poté poslán se stížností na generálního ředitele, protože se s tím prý nedá nic dělat. Jediný návrh který z úst vedoucí doručovatelek zazněl byl abychom všechna předplatná zrušili a noviny si kupovali v trafice. Následně byl hovor přerušen položením sluchátka. Naše obec sice není veliká, ovšem 7 km od Prahy bych čekal lepší služby
Vzhledem k tomu že středověk skončil natahování na skřipec nebo Španělská bota bohužel nepřipadá v úvahu. Navrhoval bych tedy navýšení počtu poštovních doručovatelů v naší obci, případně zakoupení motokola s nosičem zavazadel a lehké pokárání vedoucí poštovních doručovatelů Kbely za nevhodný slovník při přístupu k zákazníkům. Redakce časopisů ve většině případů pošlou nový výtisk zdarma, ovšem po 30 již člověk vypadá jako lhář a prospěchář, nehledě na neaktuálnost zpožděných informaci.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman