Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, přišel mi dopis v anglickém jazyce s požadavkem platby 170 EUR. Já jsem se nikdy na této seznamce neregistrovala, a vůbec poslední 3 roky mám přítele, nemám ani důvod se na něčem takovém registrovat.
Prosím o pomoc a vysvětlení případu,
Děkuji
Prosím o zrušení této pohledávky
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky požaduje oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.
Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobry den, pisu vam a zadna odpoved, jen mi odepisuje nejaka slecna ze zakaznicke kinky o tom, ze jestli mi byla odcizena platebni karta, ze se mam obratit na policii. Problem je ale v tom, ze ja se u vas na strankach nikdy nikdy v zivote neregistrovala, nikdy je nevidela, ani o nich neslysela! Prosim o stahnuti pohledavky
Co se týče navrácení částky, doporučujeme spotřebitelce obrátit se na banku s žádostí o tzv. chargeback. Znovu opakujeme, že pokud společnost požaduje nějakou částku, má povinnost prokázat, že na ni má právní nárok.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.