Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, reklamuji nedodaný časopis Všechno co mám ráda září 2019. Objednala jsem si předplatné tohoto časopisu na 3 měsíce, abych mohla posoudit, zda si mám dát předplatné delší. Nevím kde se stala chyba, ale o zářijové číslo moc stojím. Nešlo by mě poslat nový výtisk, zaplatím znovu jeho cenu.
Časopisy doručuje pošta Červený Kostelec.
Děkuji Vám za odpověď. Jitka Polášková
Časopis Všechno co mám ráda září 2019
Zaslání časopisu Všechno co mám ráda září 2019 i za cenu nové platby
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Pokud prodávající neprovede nápravu ve výše uvedené lhůtě (nedodá zboží), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Zákazníkovi po telefonické domluvě zadána reklamace nedoručení časopisu, který mu bude opakovaně zaslán vydavatelem
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.