Společnost


PrePay s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#35686Nedodaný časopis-Všechno co mám ráda září 2019

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2019, před 5 lety

Jitka Polášková

Znění stížnosti

Dobrý den, reklamuji nedodaný časopis Všechno co mám ráda září 2019. Objednala jsem si předplatné tohoto časopisu na 3 měsíce, abych mohla posoudit, zda si mám dát předplatné delší. Nevím kde se stala chyba, ale o zářijové číslo moc stojím. Nešlo by mě poslat nový výtisk, zaplatím znovu jeho cenu.
Časopisy doručuje pošta Červený Kostelec.
Děkuji Vám za odpověď. Jitka Polášková


Produkt

Časopis Všechno co mám ráda září 2019


Požadované řešení

Zaslání časopisu Všechno co mám ráda září 2019 i za cenu nové platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 11:32, před 5 lety

Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Pokud prodávající neprovede nápravu ve výše uvedené lhůtě (nedodá zboží), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.9.2019 12:41, před 5 lety

Zákazníkovi po telefonické domluvě zadána reklamace nedoručení časopisu, který mu bude opakovaně zaslán vydavatelem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 07:55, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 09:40, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.