Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#35687Výpravčí nechala ujet vlak

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2019, před 5 lety

Věra Katolická

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes-23.9.2019,nám nechala výpravčí v Brně Chrlicích ujet vlak,který má odjezd v 15 18,ale vzhledem k výluce a k tomu,že v tuto dobu jezdí dva autobusy,musí vlak čekat na oba autobusy a to až 20 minut.Přišli jsme na nádraží v 15 20 a vlak právě odjížděl. Na dotaz u výpravčí,nám bylo sděleno,že jí dispečer řekl,že už odjely oba autobusy.Tohle jí dispečer říct nemohl bez toho,aby mu to potvrdil řidič autobusu a ten ve stanici ještě nebyl.Na dotaz,proč nekontroluje ona,zda přijely oba autobusy,nám bylo sděleno,že na to nemá čas.Podobné případy se na této trati během výluky staly už několikrát a my cestující jsme nuceni v těchto případech čekat na další spoj další hodinu,což není nic příjemného.Žádám o prošetření.Katolická.


Požadované řešení

Žádám,aby pracovníci této stanice byli náležitě poučeni a při případné další takové chybě zajistili cestujícím náhradní dopravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 11:17, před 5 lety

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 14:29, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.