Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dnes-23.9.2019,nám nechala výpravčí v Brně Chrlicích ujet vlak,který má odjezd v 15 18,ale vzhledem k výluce a k tomu,že v tuto dobu jezdí dva autobusy,musí vlak čekat na oba autobusy a to až 20 minut.Přišli jsme na nádraží v 15 20 a vlak právě odjížděl. Na dotaz u výpravčí,nám bylo sděleno,že jí dispečer řekl,že už odjely oba autobusy.Tohle jí dispečer říct nemohl bez toho,aby mu to potvrdil řidič autobusu a ten ve stanici ještě nebyl.Na dotaz,proč nekontroluje ona,zda přijely oba autobusy,nám bylo sděleno,že na to nemá čas.Podobné případy se na této trati během výluky staly už několikrát a my cestující jsme nuceni v těchto případech čekat na další spoj další hodinu,což není nic příjemného.Žádám o prošetření.Katolická.
Žádám,aby pracovníci této stanice byli náležitě poučeni a při případné další takové chybě zajistili cestujícím náhradní dopravu.
|
Tweet |
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.