Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes 23.9. jsem si založila prémiové členství u společnosti Be2 - Academic Singles za 156kč. Bohužel jsem si až následně všimla, že společnost automaticky prodlužuje členství a sama si z bankovního účtu strhává peníze.
Ihned jsem vytvořila žádost na odstoupení od smlouvy a zaslala na email uvedený v obchodních podmínkách. Přišla mi pouze automatická odpověď že odpoví do 5 pracovních dnů. Z reakcí, které tu čtu, mi nepřijde, že by společnost nějak řešila včas tyto záležitosti. Proto teď mám strach, že i přes moje odstoupení může společnost strhnout další peníze z účtu.
Jak prosím přimět, aby společnost vyřešila odstoupení od smlouvy včas.
U zrušení prémiového členství je třeba zaslat dopis na adresu firmy, které je v Lucembursku. Platí to i u odstoupení od smlouvy?
Děkuji
Odstoupení od smlouvy
Zaslání odpovědi na odstoupení od smlouvy, vymazání účtu
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.