Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#3569Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2014, před 11 lety

David Koloušek

Znění stížnosti

1.Dne 5.6.2014 jsem zakoupil Ford Kuga r.v.2009 za 400 000,- Kč v AAA auto, auto prodávali jako nehavarované a je to napsáno i v příloze č.2 ke kupní smlouvě, kde je popis stavu auta. 9.6. jsem zjistil podle servisní knihy ve kterém značkovém servise Ford byl servisován, po krátkém telefonátu jsem dostal doklad o tom, že vůz byl opravován po havárii. Vůz byl havarován na levé zadní dveře a levý zadní blatník. Oprava v té době stála 70 000,- Kč,. Auto tedy ztratilo na své hodnotě. Na autě není oprava viditelná, jen pokud dopadá světlo z určitého úhlu. Pak se ukáže, že opravované díly mají jiný odstín.

2.Dále je závada na elektroinstalaci klimatizace. Dle zjištění na diagnostice chybu hlásí ventilátor.
Prodáno jako funkční klimatizace.

3.Další závada je nefunkční GPS sensor.
Prodáno jako funkční.


Produkt

VIN: WF0RXXGCDR9C79324


Požadované řešení

1.Kompenzace ceny.
2.Zaplacení faktury po opravě.
3.Zaplacení opravy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2014 11:07, před 11 lety

Prodávající odpovídá, že věc má vlastnosti, které si strany ujednaly. V prvním případě by měla být reklamace uplatněna u prodávajícího, aby měl možnost odstranitelné závady odstranit. Co se týká ujištění o faktu, že vůz není havarovaný, v tomto ohledu se strany mohou domluvit na přiměřené slevě z kupní ceny, která by odpovídala rozdílu, za který by se obdobný vůz prodal.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2014 17:14, před 10 lety

Dobrý den, jak mě kolegové informovali, byl Vám dne 19/6 odeslán Protokol o reklamaci s nabídkou finanční částky. Obdržel jste prosím tento protokol? Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.7.2014 22:14, před 10 lety


David Koloušek

Dobrý den, váš protokol o reklamaci jsem obdržel, ale nesouhlasím se zamítnutím reklamace. Vaši finanční kompenzaci, "jako projev dobré vůle" ve výši 7 000 Kč, jsem odmítl. Dále vás bude kontaktovat advokátní kancelář, která mě zastupuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2014 16:15, před 10 lety

Chápu Vaše stanovisko, děkuji za informaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 14:01, před 10 lety

Vzhledem ke stanovisku spotřebitele stížnost uzavíráme s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.3.2015 14:02, před 10 lety


David Koloušek

Hodnocení: