Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
1.Dne 5.6.2014 jsem zakoupil Ford Kuga r.v.2009 za 400 000,- Kč v AAA auto, auto prodávali jako nehavarované a je to napsáno i v příloze č.2 ke kupní smlouvě, kde je popis stavu auta. 9.6. jsem zjistil podle servisní knihy ve kterém značkovém servise Ford byl servisován, po krátkém telefonátu jsem dostal doklad o tom, že vůz byl opravován po havárii. Vůz byl havarován na levé zadní dveře a levý zadní blatník. Oprava v té době stála 70 000,- Kč,. Auto tedy ztratilo na své hodnotě. Na autě není oprava viditelná, jen pokud dopadá světlo z určitého úhlu. Pak se ukáže, že opravované díly mají jiný odstín.
2.Dále je závada na elektroinstalaci klimatizace. Dle zjištění na diagnostice chybu hlásí ventilátor.
Prodáno jako funkční klimatizace.
3.Další závada je nefunkční GPS sensor.
Prodáno jako funkční.
VIN: WF0RXXGCDR9C79324
1.Kompenzace ceny.
2.Zaplacení faktury po opravě.
3.Zaplacení opravy.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá, že věc má vlastnosti, které si strany ujednaly. V prvním případě by měla být reklamace uplatněna u prodávajícího, aby měl možnost odstranitelné závady odstranit. Co se týká ujištění o faktu, že vůz není havarovaný, v tomto ohledu se strany mohou domluvit na přiměřené slevě z kupní ceny, která by odpovídala rozdílu, za který by se obdobný vůz prodal.
Dobrý den, jak mě kolegové informovali, byl Vám dne 19/6 odeslán Protokol o reklamaci s nabídkou finanční částky. Obdržel jste prosím tento protokol? Děkuji.
Dobrý den, váš protokol o reklamaci jsem obdržel, ale nesouhlasím se zamítnutím reklamace. Vaši finanční kompenzaci, "jako projev dobré vůle" ve výši 7 000 Kč, jsem odmítl. Dále vás bude kontaktovat advokátní kancelář, která mě zastupuje.
Chápu Vaše stanovisko, děkuji za informaci.
Vzhledem ke stanovisku spotřebitele stížnost uzavíráme s nedosažením dohody.
Hodnocení: