Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#35694Neuznaná reklamace-okrasné lišty kolem oken

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.09.2019, před 5 lety

Josef Oberherr

Znění stížnosti

Na mém voze Škoda karoq,se po roce objevily skvrny na okrasných chromovaných lištách,ale né na všech (jen na těch kolem předních a zadních oken) na posledním menším okýnku,jsou lišty v pořádku.
Tím je jasné,že nemohu za to ,jak usoudila Škoda,mým mytím agresivními přípravky.Reklamoval jsem lišty tak jako v Opavě ve firmě Adiv,tak přím v Mladé Boleslavi.Když se podívám na různé chaty na škoda a chrom.lišty,vyjede mi spoustu nespokojených zákazníku kteří mají úplně stejný problém a také bezúspěšně reklamováno.


Produkt

Škoda Karoq ,zakoupen 2/2018


Požadované řešení

Myslím si,že když si člověk připlatí za zmíněný balíček chrom paketu a po roce začne flekatět jen některé lišty,protože škodovka chtěla někde ušetřit,tak nakoupí lišty od různých dodavatelů kteří nemají kvalitní zboží,tak by se měla k tomu postavit a řešit problém. To jsem si mohl koupi lišty na čínském aliexpresu za poloviční cenu a byl bych možná více spokojen.Udělal jsem už dva kroky k tomu,aby sjedanli nápravu,toto je třetí krok a protože si myslím,že ani tohle nepomůže,tak poslední krok bude už jen ten,že se spojím s ostatními poškozenými a určitě nás vyslechnou média.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 08:12, před 5 lety

Pokud prodávající uvádí, že se nejedná o výrobní vadu a spotřebitel se domnívá že ano, je možné nechat charakter vady posoudit znalcem v oboru. Seznam soudních znalců je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/soudni-znalci případně na portálu www.justice.cz

Pokud by z posudku vyplynulo, že se jedná o vadu, za kterou společnost odpovídá, měl by spotřebitel na plnění trvat. Náklady znaleckého posudku v takovém případě nese prodávající.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 14:23, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.