Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Na mém voze Škoda karoq,se po roce objevily skvrny na okrasných chromovaných lištách,ale né na všech (jen na těch kolem předních a zadních oken) na posledním menším okýnku,jsou lišty v pořádku.
Tím je jasné,že nemohu za to ,jak usoudila Škoda,mým mytím agresivními přípravky.Reklamoval jsem lišty tak jako v Opavě ve firmě Adiv,tak přím v Mladé Boleslavi.Když se podívám na různé chaty na škoda a chrom.lišty,vyjede mi spoustu nespokojených zákazníku kteří mají úplně stejný problém a také bezúspěšně reklamováno.
Škoda Karoq ,zakoupen 2/2018
Myslím si,že když si člověk připlatí za zmíněný balíček chrom paketu a po roce začne flekatět jen některé lišty,protože škodovka chtěla někde ušetřit,tak nakoupí lišty od různých dodavatelů kteří nemají kvalitní zboží,tak by se měla k tomu postavit a řešit problém. To jsem si mohl koupi lišty na čínském aliexpresu za poloviční cenu a byl bych možná více spokojen.Udělal jsem už dva kroky k tomu,aby sjedanli nápravu,toto je třetí krok a protože si myslím,že ani tohle nepomůže,tak poslední krok bude už jen ten,že se spojím s ostatními poškozenými a určitě nás vyslechnou média.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvádí, že se nejedná o výrobní vadu a spotřebitel se domnívá že ano, je možné nechat charakter vady posoudit znalcem v oboru. Seznam soudních znalců je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/soudni-znalci případně na portálu www.justice.cz
Pokud by z posudku vyplynulo, že se jedná o vadu, za kterou společnost odpovídá, měl by spotřebitel na plnění trvat. Náklady znaleckého posudku v takovém případě nese prodávající.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.