Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#35697Neakceptované odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2019, před 5 lety

Hana Kobylíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 2.9.2019 jsem se zaregistrovala u Be2 s tím, že jsem zadávala částku k platbě 99 Kč. Dne 4.9.2019 mi z účtu inkasovala firma 4752 Kč, a proto jsem se ze služby odhlásila. Dne 5.9.2019 jsem je upozornila, že si strhli více peněz než jsem zadala k platbě a požádala o vrácení. Odpověděli mi, že jsem si zakoupila prémiové členství na 12 měsíců za 4752 Kč, což odpovídá týdenní částce 99 Kč/měsíční čásce 396 Kč(ani asi neví, že rok má 52 týdnů). Dále uvádí, že pro lepší přehled byl zobrazen týdenní nebo měsíční ekvivalent a údajně byla na stránce zobrazena celková částka, ale já si nejsem vědoma, že bych ji viděla. Proto jsem dne 5.9.2019 částku reklamovala u své banky, jako neoprávněně strženou, a ta mi v souladu se zákonem o platebním styku, předběžně a podmíněně vrátila prostředky z reklamované transakce na účet.
Dne 6.9.2019 jsem podle jejich VOP zaslala ze své e-mailové adresy na jejich email zakaznickyservis@be2.cz vyplněné a podepsané Odstoupení od smlouvy na jejich formuláři. Dne 6.9.2019 mi napsali, že odstoupení od smlouvy není možné, jelikož jsem již hrazených služeb využila. Jako vstřícný krok z jejich strany mi vypověděli automat.prolongaci členství.
8.9.2019 jsem znovu jako přílohu poslala odstoupení. 9.9.2019 mi napsali, že je jim velice líto, že si přeji odstoupit od smlouvy a nabídli mi zkrácení členství na 1 měsíc za 396 Kč s tím, že mi 4356 Kč zašlou na karetní účet. Já jsem tuto nabídku nepřijala a dne 9.9.2019 jsem trvala na svém odstoupení od smlouvy. Dne 13.9.2019 jsem obdržela na email platební upomínku na 4752 Kč(členský poplatek) + 283 Kč(poplatek spojený s chargeback), celkem 5035 Kč. Dne 15.9.2019 jsem jim zrekapitulovala své kroky směrem k jejich firmě. Dne 21.9.2019 mi opět poslali tzv.poslední upomínku na výše uvedenou částku v jejimž textu uvádí, že při neuhrazení budou nuceni odevzdat můj případ externí společnosti pro vymáhání dlužních pohledávek a také mi poslali nesmyslnou odpověď, že chargeback není platná forma odstoupení od smlouvy a poté co uhradím dluh mám kontaktovat zákaznický servis, aby mohli vyhodnotit mojí žádost o odstoupení od smlouvy.
Prosím, Vás o vyjádření, zda musím uhradit jimi uvedenou roční cenu, aby mi mohli posoudit mé Odstoupení od smlouvy. Zda mám uhradit poplatek 99 Kč za týden služby (od 2.9.2019 do data zaslání odstoupení tj.5.9.2019) a zda mají nárok na 283 Kč za poplatek spojený s chargeback.

S pozdravem děkuji za odpověď
Hana Kobylíková


Požadované řešení

Prosím o Vaše posouzení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 11:05, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2019 12:59, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2019 17:42, před 5 lety


Hana Kobylíková

Dobrý den,

dne 27.9.2019 jsem z e-mailu michal.hlavacek@be2.com dostala automatickou odpověď,
že do 5 dnů se mi ozvou.
Dne 30.9.2019 jsem obdržela následující e-mail:

Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest.
Upozorňujeme, že chargeback (zpětné zúčtování vyžádané u banky) není platnou formou odstoupení od smlouvy. Podle našich obchodních podmínek, odstoupení od smlouvy musí být zaslané na adresu zákaznického servisu e-mailem, faxem nebo poštovní zásilkou do 14 dnů od data objednání služby.
Poté, co byl Váš dluh uhrazen, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, abychom mohli vyhodnotit Vaši žádost o odstoupení od smlouvy. Z této adresy nejsme schopni reagovat na podobné požadavky.
Podrobnosti o tom, jak zaplatit Váš dluh, naleznete v platební upomínce, která Vám byla zaslána e-mailem.
S pozdravem,
Jana Hájková

Oddělení pohledávek
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com
_____

O mém odstoupení od smlouvy ze dne 6.9.2019 se vůbec nezmiňují a nechápu jejich stálé dopisování!

S pozdravem Hana K.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2019 12:26, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 17:45, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.