Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#35698Záměrné lhaní-nedostatek peněz na vrácení.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2019, před 5 lety

Věra Markupová

Znění stížnosti

Již po několikáté se mi u Vašeho řidiče stalo, že mi řekl, že nemá peníze na vrácení. Nikdy po řidiči nechci vracet koruny. Vždy cenu zaokrouhlím a dám ještě 20 Kč jako dýško. Uráží mě tedy, aby mi konkrétně tento floutek lhal a ukazoval prázdnou peněženku. Nyní jsem měla balíček za 1254,- (1x 1000,- 1x 200,- 1x 100,-).Zaokrouhlila na 1260,- (jemu více už ne) a řidič se vrátil s tím, že nemá na vrácení. Mezitím druhý řidič otočil vůz a tento zloděj naskočil a byli v tu ránu pryč. Pokud toto udělají 10x za den, tak si přijdou na slušné peníze.


Produkt

PPL 41191936564, 84, 84015, 23.9.2019, 1,72kg. Kontakt na řidiče 722481288


Požadované řešení

Nezaměstnávat zloděje a tohoto okamžitě vyhodit!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 11:56, před 5 lety

V případě nesprávného vyúčtování ceny má spotřebitel právo na vrácení bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku, které vzniklo bez spravedlivého důvodu. V takovém případě by bylo možné využít např. svědeckou výpověď, popř. jiný věrohodný důkaz k prokázání, jakou bankovkou bylo placeno, kolik bylo přepravcem vráceno. Avšak z hlediska dokazování se v daném konkrétním případě jeví nejvhodnější řešit nesprávné vrácení zaplacené částky ihned na místě za přítomnosti zaměstnance společnosti.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 14:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.