Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
Zakoupila jsem si u Vás v Praze na černém mostě otoman podnožku s tím, že není skladem, ale že do týdne bude skladem. Bohužel během doby naskladňování jsem dostala podobný a tento již nevyužiji. Když jsem poté volala na pobočku bylo mi řečeno, že bych musela zaplatit storno poplatek (za vzniklé náklady) ve výši 30%. Přijde mi tedy opravu nesmyslné si účtovat 30% když, žádné náklady nevznikli. Podnožka je stále na skladě nevyzvednutá. Je to akorát okrádání zákazníka nic víc.
Když si otoman podnožku vyzvednu a chtěla bych jí vrátit mělo by to být bezplatné s vrácením peněz v plné výši.
Tímto si akorát děláte špatné jméno.
Děkuji Špidlenová
nesmyslná výše storno poplatku za odstoupení od smlouvy
Žádám o vrácení peněz v plné výši a bez storno poplatku.
|
Tweet |
Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. odstoupení bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákonných povinností a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky (např. i stornopoplatek), kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si předem, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek.
Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží dle zákona pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu, po telefonu atd.).
Ačkoliv někteří prodejci svým zákazníkům bezplatné vrácení zboží z kamenné prodejny umožňují, není to jejich zákonná povinnost.
Dobrý den,
v našem systému vidím, že Vám byla částka 25.9. vrácena, takže Vaši stížnost již považuji za bezpředmětnou.
Jinak v případě nevhodného výběru umožňujeme zákazníkům možnost vrácení částky na nákupní poukaz nebo výběr za jiné zboží z našeho sortimentu - za předpokladu, že je zboží originálně zabalené.
S pozdravem,
J. Hušek. SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.