Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#35701Storno poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2019, před 5 lety

michaela Špidlenová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Zakoupila jsem si u Vás v Praze na černém mostě otoman podnožku s tím, že není skladem, ale že do týdne bude skladem. Bohužel během doby naskladňování jsem dostala podobný a tento již nevyužiji. Když jsem poté volala na pobočku bylo mi řečeno, že bych musela zaplatit storno poplatek (za vzniklé náklady) ve výši 30%. Přijde mi tedy opravu nesmyslné si účtovat 30% když, žádné náklady nevznikli. Podnožka je stále na skladě nevyzvednutá. Je to akorát okrádání zákazníka nic víc.

Když si otoman podnožku vyzvednu a chtěla bych jí vrátit mělo by to být bezplatné s vrácením peněz v plné výši.

Tímto si akorát děláte špatné jméno.

Děkuji Špidlenová


Produkt

nesmyslná výše storno poplatku za odstoupení od smlouvy


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz v plné výši a bez storno poplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 17:18, před 5 lety

Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. odstoupení bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákonných povinností a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky (např. i stornopoplatek), kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si předem, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek.

Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží dle zákona pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu, po telefonu atd.).

Ačkoliv někteří prodejci svým zákazníkům bezplatné vrácení zboží z kamenné prodejny umožňují, není to jejich zákonná povinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2019 08:01, před 5 lety

Dobrý den,

v našem systému vidím, že Vám byla částka 25.9. vrácena, takže Vaši stížnost již považuji za bezpředmětnou.

Jinak v případě nevhodného výběru umožňujeme zákazníkům možnost vrácení částky na nákupní poukaz nebo výběr za jiné zboží z našeho sortimentu - za předpokladu, že je zboží originálně zabalené.

S pozdravem,

J. Hušek. SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2019 08:24, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2019 05:02, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.