Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes mi mel byt dorucen balik mezi 14:00 a 16:00, hned rano jsem psala prvni mail, ze balik dnes opravdu potrebuju, do 16:00 zadna odezva, psala jsem, ze nemam sni balik ani zadnou zpravu, proc mi nebyl dorucen nebo kde se nachazi. Na 5 pokud konecne dovilsno na zakaznickou linku, kde mi bylo sdeleno, ze zrejme ridic nestihal proto ki uz dnes balik asi ani neprijde..
Naprosta nespokojenost jak s dorucenim, tak s komunikaci, proc slibujete nejaky termin dodani kdyz ho nejste schopny dodrzet??????!!!!!! Neni to poprvy!
Kdyby byla jedina informace, ze balik neni mozny dorucit, zaridila bych se aspon jinak, balik nel byt darek..
Nejaky doruceni MOZNA zitra je mi totalne na nic!
Zruseni tohoto neschopneho dodavatele
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.