Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
jak je možné, že si můžou dovolil účtovat něco co si zákazník neobjednala a ani nevyužíval? Při podání reklamace mi byla hned zamítnuta, že jsem někdy v roce 2017 po telefonu souhlasila. Když jsem odepsala, že chci hovor slyšet, tak mi nebylo odpovězeno. Chci podat stížnost na ČTÚ, poté celou věc řešit s právníkem, bohužel nás takových je 7. Můžete mi když tak poradit co ještě se s tím dá dělat jiného? Děkuji Anderlová
Cestovní pojištění o2
Neplatit cestovní pojištění ve faktuře
|
Tweet |
Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě (pojištění) a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele. Pokud by byl při sjednávání služby uveden nepravdivý údaj, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost při nabízení služby porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik, bude vhodné se obrátit na dozorový orgán Český telekomunikační úřad.
Dobrý den,
podívali jsem se na řešení kolegů z reklamačního oddělení, kteří hovor poslechli a v němž byla aktivace Chytrého cestovního pojištění odsouhlasena. Zákazníkovi je navíc po aktivaci služby zasílána informace do e-mailu, kde jsou uvedeny podrobnosti k dané službě. Také jakmile zákazník vycestuje do zahraničí, je o aktivaci služby (poplatku) informován. Služba je také viditelná v samoobsluze Moje O2, kde si ji může zákazník kdykoliv deaktivovat.
S přáním hezkého dne
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, ale jelikož Moje O2 nepoužívám, tak to opravdu nevím. Ano, sms přišla, ale když řídíte, tak opravdu není kdy řešit nějakou sms. Stížnost je předána už na ČTÚ, takže budu postupovat dle jejich pokynů, poté když tak přes právníka.
Anderlová Iva
Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka již obrátila na příslušný dozorový úřad, stížnost uzavíráme.