Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#35717Cestovní pojištění

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2019, před 5 lety

Iva Anderlová

Znění stížnosti

Dobrý den,
jak je možné, že si můžou dovolil účtovat něco co si zákazník neobjednala a ani nevyužíval? Při podání reklamace mi byla hned zamítnuta, že jsem někdy v roce 2017 po telefonu souhlasila. Když jsem odepsala, že chci hovor slyšet, tak mi nebylo odpovězeno. Chci podat stížnost na ČTÚ, poté celou věc řešit s právníkem, bohužel nás takových je 7. Můžete mi když tak poradit co ještě se s tím dá dělat jiného? Děkuji Anderlová


Produkt

Cestovní pojištění o2


Požadované řešení

Neplatit cestovní pojištění ve faktuře


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2019 09:11, před 5 lety

Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě (pojištění) a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele. Pokud by byl při sjednávání služby uveden nepravdivý údaj, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost při nabízení služby porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik, bude vhodné se obrátit na dozorový orgán Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2019 16:09, před 5 lety

Dobrý den,

podívali jsem se na řešení kolegů z reklamačního oddělení, kteří hovor poslechli a v němž byla aktivace Chytrého cestovního pojištění odsouhlasena. Zákazníkovi je navíc po aktivaci služby zasílána informace do e-mailu, kde jsou uvedeny podrobnosti k dané službě. Také jakmile zákazník vycestuje do zahraničí, je o aktivaci služby (poplatku) informován. Služba je také viditelná v samoobsluze Moje O2, kde si ji může zákazník kdykoliv deaktivovat.

S přáním hezkého dne

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.9.2019 17:11, před 5 lety


Iva Anderlová

Dobrý den, ale jelikož Moje O2 nepoužívám, tak to opravdu nevím. Ano, sms přišla, ale když řídíte, tak opravdu není kdy řešit nějakou sms. Stížnost je předána už na ČTÚ, takže budu postupovat dle jejich pokynů, poté když tak přes právníka.

Anderlová Iva

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 12:06, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka již obrátila na příslušný dozorový úřad, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.