Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#35719Podvodnici

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2019, před 5 lety

Jakub Zivny

Znění stížnosti

Koupil jsem NOVOU svicku od Revogi pres eshop a pri reklamaci,ze mi prisla svicka rozbalena a pouzita mi pan +420604226273 rekl,ze nakupovani pres internet je hold risk, at to jedu vratit na 60 km vzdaleny obchod.


Požadované řešení

Chtel sem slevu,ale pry nepripada v uvahu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2019 08:47, před 5 lety

Pokud bylo dodáno poškozené zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

V případě, že se ukáže, že reklamace je oprávněná, takže je na věci vada, za kterou prodávající odpovídá, vzniká kupujícímu dle § 1924 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nárok na úhradu tzv. účelně vynaložených nákladů. Do těchto nákladů se zahrnují i náklady na dopravu reklamované věci k prodejci (např. poštovné).

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.10.2019 15:57, před 5 lety

Dobrý deň,
Vami zadaný podnet je prešetrovaný a budú Vás kontaktovať kolegovia z callcentra za účelom dovybavovania.
Štandardný postup v takomto prípade je, kontaktovať spoločnosť ElectroWorld emailom s popisom stavu a dôvodu požiadavky, priloženie fotodokumentácie a nadobúdacieho dokladu. Po prešetrení zo strany predajcu zverejníme výsledne dovybavovanie.

Ďakujem

S pozdravom

Ingrid Weintragerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 12:35, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 14:03, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.