Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem NOVOU svicku od Revogi pres eshop a pri reklamaci,ze mi prisla svicka rozbalena a pouzita mi pan +420604226273 rekl,ze nakupovani pres internet je hold risk, at to jedu vratit na 60 km vzdaleny obchod.
Chtel sem slevu,ale pry nepripada v uvahu
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno poškozené zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
V případě, že se ukáže, že reklamace je oprávněná, takže je na věci vada, za kterou prodávající odpovídá, vzniká kupujícímu dle § 1924 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nárok na úhradu tzv. účelně vynaložených nákladů. Do těchto nákladů se zahrnují i náklady na dopravu reklamované věci k prodejci (např. poštovné).
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý deň,
Vami zadaný podnet je prešetrovaný a budú Vás kontaktovať kolegovia z callcentra za účelom dovybavovania.
Štandardný postup v takomto prípade je, kontaktovať spoločnosť ElectroWorld emailom s popisom stavu a dôvodu požiadavky, priloženie fotodokumentácie a nadobúdacieho dokladu. Po prešetrení zo strany predajcu zverejníme výsledne dovybavovanie.
Ďakujem
S pozdravom
Ingrid Weintragerová
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.