Společnost


Miroslav Stejskal, Ing.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3572Reklamace automatického koše La Perfecta Margo 42l

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2014, před 11 lety

Petr Vysoudil

Znění stížnosti

Neříkám, že je tento výrobek špatný, bohužel se mi dostal do rukou výrobek, který má vadu nejspíše v elektronice. Proběhly již dvě reklamace výrobku a prodejce i dovozce se postavili k problému velmi svérázným způsobem. Oficiální prohlášení: Závada se neprojevila, vaši reklamaci neuznáváme.A to i přesto, že jsem jim poslal dva videozáznamy o tom jak se koš chová. Po poslední reklamaci, kdy mi bylo sděleno, že je vše v pořádku, jsou závady stejné. Nechápu proč mám žít s košem, který se sám otvírá a zavírá, nebo otevře a nezavře.Tak mi nezbývá, než se obrátit na D-test a případně Obchodní inspekci.Také neříkám, že si nemáte tento výrobek koupit, pouze sděluji neblahou zkušenost s přístupem prodejce a dovozce k reklamaci.
- otvírání nefunguje jak je uvedeno v návodu
- když potřebuji, neotevře
- když nechci, otevře
- otevře a nezavře.
- otvírá a zavírá sám jak se mu zamane
- je to ve vztahu s hladinou intenzity okolního světla


Produkt

La Perfecta Margo 42l


Požadované řešení

Výměna výrobku za bezvadný nebo odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz, včetně poštovného při odeslání na reklamaci a dobírky ve výši poštovného při vrácení výrobku po druhé reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2014 15:47, před 10 lety

Spotřebitel bohužel neuvádí datum nákupu výrobku, které může mít vliv na uplatnění konkrétního nároku. Obecně ale platí, že pokud je vada odstranitelná, má spotřebitel právo na její odstranění většinou ve formě opravy. Jedná-li se o vadu neodstranitelnou má spotřebitel právo na výměnu věci nebo právo od smlouvy odstoupit.
Má-li spotřebitel záznam o výskytu vady, měl by se prodávající k tomuto zaznamu relevantně vyjádřit. Pokud tak neučiní, bylo by dobré, kdyby si spotřebitel nechal vypracovat znalecký posudek, ve který se znalec bude zabývat i povahou vady. Z posudku by poté mělo být jednoznačně patrné, zda se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz a na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.8.2014 11:25, před 10 lety

Dobrý den,
závada se opakovaně neprojevila. Koš funguje bez problémů. Nicméně jsme přistoupili k vrácení peněz včetně všech nákladů na dopravné.

Ing. Miroslav Stejskal
Vaše zdravotnické potřeby
www.vasezdravotnickepotreby.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.8.2014 14:42, před 10 lety


Petr Vysoudil

Hodnocení:

Komentář: Prodejce vrátil peníze i poštovné. Děkuji dTestu za pomoc.