Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Neříkám, že je tento výrobek špatný, bohužel se mi dostal do rukou výrobek, který má vadu nejspíše v elektronice. Proběhly již dvě reklamace výrobku a prodejce i dovozce se postavili k problému velmi svérázným způsobem. Oficiální prohlášení: Závada se neprojevila, vaši reklamaci neuznáváme.A to i přesto, že jsem jim poslal dva videozáznamy o tom jak se koš chová. Po poslední reklamaci, kdy mi bylo sděleno, že je vše v pořádku, jsou závady stejné. Nechápu proč mám žít s košem, který se sám otvírá a zavírá, nebo otevře a nezavře.Tak mi nezbývá, než se obrátit na D-test a případně Obchodní inspekci.Také neříkám, že si nemáte tento výrobek koupit, pouze sděluji neblahou zkušenost s přístupem prodejce a dovozce k reklamaci.
- otvírání nefunguje jak je uvedeno v návodu
- když potřebuji, neotevře
- když nechci, otevře
- otevře a nezavře.
- otvírá a zavírá sám jak se mu zamane
- je to ve vztahu s hladinou intenzity okolního světla
La Perfecta Margo 42l
Výměna výrobku za bezvadný nebo odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz, včetně poštovného při odeslání na reklamaci a dobírky ve výši poštovného při vrácení výrobku po druhé reklamaci.
|
Tweet |
Spotřebitel bohužel neuvádí datum nákupu výrobku, které může mít vliv na uplatnění konkrétního nároku. Obecně ale platí, že pokud je vada odstranitelná, má spotřebitel právo na její odstranění většinou ve formě opravy. Jedná-li se o vadu neodstranitelnou má spotřebitel právo na výměnu věci nebo právo od smlouvy odstoupit.
Má-li spotřebitel záznam o výskytu vady, měl by se prodávající k tomuto zaznamu relevantně vyjádřit. Pokud tak neučiní, bylo by dobré, kdyby si spotřebitel nechal vypracovat znalecký posudek, ve který se znalec bude zabývat i povahou vady. Z posudku by poté mělo být jednoznačně patrné, zda se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz a na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den,
závada se opakovaně neprojevila. Koš funguje bez problémů. Nicméně jsme přistoupili k vrácení peněz včetně všech nákladů na dopravné.
Ing. Miroslav Stejskal
Vaše zdravotnické potřeby
www.vasezdravotnickepotreby.cz
Hodnocení:
Komentář: Prodejce vrátil peníze i poštovné. Děkuji dTestu za pomoc.