Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obdržela jsem v červenci dopis od společnosti Zelená elektřina, kde mi děkuje, že jsem si vybrala jejich společnost a zaslala mi smlouvu na plyn a nový splátkový kalendář od 1.8.2019, smlouvu na elektřinu jsem dodnes neobdržela, přesto si společnost strhává z mého účtu od 1.8.2019 zálohy na plyn i elektřinu. Nepodepsala jsem žádnou smlouvu a společnost na mé emaily nereaguje. Společnost Stabil Energy, která mé odběrné místo bez mého souhlasu prodala, nereaguje a neprovedla od 1.8.2019 vyúčtování ani vrácený přeplatek, proto jsem se se stížností na tuto společnost již obrátila na Český energetický úřad.
Prosím Zelenou elektřinu o vysvětlení, ukončení smluv na odběr plynu a elektřinu, zaslání konečného vyúčtování.
Děkuji.
Jana Jakubcová
smlouva na plyn a elektřinu
Anulování smlouvy a ukončení odběru plynu a elektřiny, konečné vyúčtování a možnost přechodu k jiné společnosti
|
Tweet |
Nebyla-li ze strany spotřebitelky projevena vůle se smlouvou vázat, smlouva vůbec nevznikla, neboť se jedná o zdánlivé právní jednání, ke kterému se nepřihlíží. Jednala-li společnost za spotřebitelku bez toho, aby k tomu měla právní důvod, a spotřebitelce tímto jednáním vznikla škoda, může spotřebitelka žádat náhradu této škody.
Co se nového dodavatele plynu týče, spotřebitelka může smlouvu o dodávkách plynu nebo elektřiny vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek.
Nepodaří-li se spor o odstupné vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkujeme Vám za zaslání stížnosti, situaci jsem poslala k prověření na příslušné oddělení.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
do dnešního dne se mi nikdo ze společnosti Zelená Elektřina neozval, problém se mnou nikdo neřešil, budu nucena se podle Vaší rady obrátit na Českou obchodní inspekci.
Dobrý den,
převodem ke společnosti Zelená elektřina s.r.o. se nemění Všeobecné obchodní podmínky a smluvní vztah zůstává beze změny .Paní Jakubcová můžete smlouvu vypovědět dle všeobecných obchodních podmínek.
Paní Jakubcová byl Vám zaslán na Váš e-mail, který máte zde uvedený uvítací dopis + platebním kalendářem.
Po zjištění Vám byl přeplatek již poukázán na Váš účet.
Dobrý den,
děkuji za informaci,smlouvu vypovím,v srpnu mi končí závazek,přesto nechápu váš neoprávněný převod bez mého souhlasu.
Žádnou smlouvu o převodu odběrnéhoista na plyn a elektřinu jsem neobdržela ani nepodepsala. Váš převod stále považuji za protiprávní a požadují jeho zrušení.
Jana Jakubcová
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.