Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Přepsání smlouvy na osobu blízkou. Nepravdivé informace,ježdění sem a tam zbytečné. Vždy nás pozval a na návštěvě nám dal další návštěvu. Vulgární vůči operátorum. Ještě sem dostala vynadano že volám na infolinku že tam vědí prd. Dostali sme sim kartu která nefungovala a ještě nám zatajili že se za ní platí 1170kc, sim kartu sme již vrátili ale služba nám byla opět nauctovana! Po řešení a dipideni se pravdy sme jezdili mezi 2 pobočkami aby sme se dozvěděli na co nárok máme a na co ne. Stížnost chceme podat na pana "H." z prodejny NYMBURK. Bohužel bez služby Tv sme byli týden přičemž sme ji měli ale bohužel nám bylo řečeno že k zmenenemu internetu nám půjde. Přičemž sme potřebovali nový setobox plus nebylo uděláne sparovani! Toto vše nám pomohli napravit až na jiné podobocce. Jelikož pan na mě ještě křičel že lžu, že služby by měli fungovat. Ani po hodinovém cekani nám nebylo nic nabidnuto. Ani pití nic. Když srovnam 2 pobočky které sem navštívila nedá se srovnat . Ať slušnost, ochota a hlavně zájem o zákazníka.na druhé pobočce pomalu nezavrete dveře a nabízejí kávu apod. V nymburce vůbec nic jen sou arogantni
Pobočka Nymburk. Pan H.
Chtěla bych na pobočce a i na infolince lidi, kteří vědí o čem mluvi a dokážou člověku poradit. Ne jen aby viděli vydinu peněz. Myslim si ze pro cloveka ktery si plati za sluzby ma take narok na veskere informace a nejake ucte k lidem. A ne výsměchu a poslouchani jací lidé sou na infolince a že by tam člověk neměl ani volat.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.